شناسهٔ خبر: 67187416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

حال مصدومان حادثه جاده برزک به کاشان مساعد است

جلال جلیلی

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: حال مصدومان حادثه جاده برزک نسبتاً مساعد است و همگی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان تحت درمان هستند.

صاحب‌خبر -

مهرداد فرزندی پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شامگاه گذشته، تماس شهروندان با تلفن ۱۱۵ حادثه برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه خودرو پژو در جاده کاشان به برزک بعد از روستای بارونق را گزارش کرد.

وی افزود: کارشناسان مرکز فوریت‌های پزشکی در اولین فرصت به محل حادثه مراجعه کرده و اقدام‌های اولیه برای نجات ۵ مجروح حادثه را انجام دادند و همگی آنها به وسیله سه دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

فرزندی پور تأکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند که رعایت قوانین راهنمایی رانندگی مثل حفظ سرعت مجاز، توجه به جلو و توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی، مهم‌ترین نکاتی هستند که یک راننده باید حتماً به آنها توجه کند تا سفری ایمن را برای خود و سایر سرنشینان رقم بزند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: رانندگی در جاده به خصوص مسیرهای کوهستانی، با رانندگی در خیابان‌های سطح شهر بسیار متفاوت است و توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، می‌تواند خطرهای رانندگی را کاهش دهد به خصوص هنگام غروب تا طلوع آفتاب که دید راننده نسبت به جاده بسیار محدودتر است.

انتهای پیام

نظر شما