شناسهٔ خبر: 67186702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشکلات حوزه ارتباطات و اینترنت اردستان برطرف شد

کاشان- ایرنا- فرماندار اردستان گفت: مشکلات حوزه ارتباطات و اینترنت شهری و روستایی این شهرستان با مجموعه فعالیت‌های انجام شده در دولت سیزدهم، برطرف شده است.

صاحب‌خبر -

سید محمد هادی احمدی‌طبا روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۷۵۰ میلیارد ریال در حوزه ارتباطات شهرستان اردستان در مدت سه سال عمر دولت شهید رییسی هزینه شد.
وی با بیان اینکه در بخش بهداشت نیز ۳۰۰ میلیارد ریال در این سه سال هزینه شد، اظهار کرد: ساخت سه واحد خانه بهداشت روستایی، خرید یک دستگاه آمبولانس و انعقاد قرارداد احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ اردستان از جمله کارهای انجام شده است.
فرماندار اردستان اضافه کرد: آسفالت معابر روستایی، سنگ فرش معابر، جدول‌گذاری و نصب تابلو روستاها با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال نیز در سه سال دولت سیزدهم در روستاهای بخش مرکزی اجرا شد.
احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: بازسازی و مرمت هفت رشته قنات، لوله‌گذاری و کانال‌کشی آب کشاورزی، اجرای طرح‌های مختلف آبخیزداری و احداث سیل بند در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال از دیگر خدمات انجام شده در روستاهای اردستان است.
وی اظهار کرد: بیش از ۷۰ میلیارد ریال نیز در بخش آبرسانی روستایی، هزینه و مشکل آب آشامیدنی چند روستا برطرف شده است.
فرماندار اردستان با اشاره به تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش ورزش شهرستان در سه سال عمر دولت شهید رییسی، گفت: ۵۷ میلیارد ریال برای تعمیر و بازسازی استخر شنای آبشار اردستان هزینه شد و اکنون امکان استفاده از آن وجود دارد.
احمدی‌طبا افزود: ساخت و تعمیر سالن‌های ورزشی، زورخانه الغدیر و احداث زمین چمن‌ مصنوعی از دیگر اقدام های انجام شده در حوزه ورزش اردستان است.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان است.

نظر شما