شناسهٔ خبر: 67186675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

اولین خرید پرسپولیس بعد از جدایی اوسمار

اوسمار اعتقاد داشت که با وجود عیسی آل‌کثیر بهتر است یک مهاجم خارجی با خصوصیات مدنظر او جذب شود اما مدیران گزینه دیگری داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، همان‌طور که از مدت‌ها قبل در خبرها به آن اشاره داشتیم علی علیپور برای بازگشت به پرسپولیس علاقه‌مند است. بازیکنی که بعد از 4 سال حضور در پرتغال به ایران برگشته و می‌خواهد در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد. اینکه تا الان چرا باشگاه پرسپولیس برای جذب او اقدامی نکرده است به خاطر مخالفت اوسمار با این انتقال بود. در واقع اوسمار اعتقاد داشت که با وجود عیسی آل‌کثیر بهتر است یک مهاجم خارجی با خصوصیات مدنظر او جذب شود.

بیشتر بخوانید:

۳ پرسپولیسی در راه خانه

این مربی به مانند یحیی گل محمدی به دنبال مهاجم بلند قامت با خصوصیات سرزنی، جنگندگی و دوندگی بالا بود. در حال حاضر عدم بازگشت اوسمار به پرسپولیس قطعی شده و این باشگاه به دنبال استخدام مربی خارجی است. ضمن اینکه سرخپوشان در لیست بزرگسالان خود با محدودیت مواجه هستند و از طرفی عیسی آل‌کثیر مدعی شده یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. در این شرایط مسئولان باشگاه پرسپولیس اگر با علیپور قرارداد امضا کنند به نوعی جذب مهاجم خارجی منتفی خواهد شد. در حقیقت علیپور، آل‌کثیر، عبدی در کنار بابایی مهاجمان پرسپولیس را برای فصل بعد تشکیل خواهند داد. ضمن اینکه این تصمیم نیز بدون در نظر گرفتن سرمربی آتی سرخپوشان اتخاذ شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما