شناسهٔ خبر: 67186483 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرز‌های سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیش از ۳۲ میلیارد ریال توسط مرزداران استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سردار رضا شجاعی فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزداران استان سیستان و بلوچستان موفق شدند، بیش از ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق را کشف کنند.

سردار "شجاعی" در این مرحله از طرح مقدار ۳۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر تعداد دو دستگاه خودرو توقیف و در این راستا تعداد ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده مربانی استان در ادامه افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در سرتاسر مرز‌های استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی موفق شدند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن توقیف ۱ دستگاه موتورسکلیت، ۹ دستگاه خودرو و دستگیری ۷ نفر در این رابطه قاچاقچی متخلف، تعداد ۸۳۰ هزار ۸۴۱ عدد انواع دارو، تعداد ۹۵ راس احشام از نوع (گوسفند)، مقدار ۳۶۳ قوطی شیر خشک قاچاق، تعداد ۱۵۷ قطعه انواع یدکی، و مقدار ۴۴ هزار و ۴۷۰ لیتر سوخت، را کشف کنند.

وی در پایان افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله‌های قاچاق ۳۲ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار "شجاعی" در پایان خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی مجموعه مرزبانی استان تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب شرق کشور به کار گرفته است.

نظر شما