شناسهٔ خبر: 67183834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

آغاز گازرسانی به پنج روستای مرزی گنبدکاووس

آیین بهره‌برداری از گازرسانی به پنج روستای آق‌بند، اوچ‌قویی، نارلی‌داغ، پشه‌لر و قره‌دانگ بخش مرزی داشلی‌برون شهرستان گنبدکاووس باحضور استاندار گلستان، مدیرعامل شرکت گاز استان و مسوولان محلی برگزار شد

صاحب‌خبر -

آغاز گازرسانی به پنج روستای مرزی گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز گلستان دراین آیین که به‌صورت متمرکز در روستای قره‌دانگ برگزار شد گفت: برای گازرسانی به اهالی این روستاها که حدود سه هزار نفر جمعیت دارند افزون بر ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی طالبی افزود: برای بهره‌مندی اهالی ‌این زوستاها، شرکت گاز گلستان حدود هزار علمک گاز نصب کرده و تاکنون ۷۰۰ اشتراک واگذار شده است.

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: با تلاش دولت سیزدهم و تا هفته دولت امسال ۱۰۰ درصد روستاهای این استان از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
علی محمد زنگانه افزود: در دولت سیزدهم ۹۹ درصد زیرساخت ها در حوزه گازرسانی و راههای ارتباطی انجام شده است.

آغاز عملیات اجرایی احداث ۴۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر اینچه‌برون، عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی میز خدمت و دیدار با اهالی این شهر مرزی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سفر امروز استاندار و هیات همراه به بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس است.

همچنین پیش از این مراسم هم استاندار گلستان و هیات همراه نیروگاه چهار مگاواتی مقیاس کوچک تولید برق روستای مرزی هوتن را با اعتبار هزینه شده ۹۰۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

شهرستان گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۲۷ هزار نفر آنها در بخش مرزی داشلی‌برون متشکل از ۲ نقطه شهری و حدود ۳۰ روستا و نقطه جمعیتی سکونت دارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما