شناسهٔ خبر: 67183829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه آزادشهر:

شکرگزاری بر نعمت ولایت و شهداء جز وظایف ما می باشد

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: ملت ایران باید با استفاده از جنگ شناختی و راهکارهای مقابله با آن نسبت به جهاد تبیین با استفاده از اندیشه های امامین انقلاب اسلامی بپردازد.

صاحب‌خبر -

شکرگزاری بر نعمت ولایت و شهداء جز وظایف ما می باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه آزادشهر در دوره آموزشی ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج محلات خواهر و برادر سپاه آزادشهر در شیرآباد گفت: شکرگزاری بر نعمت ولایت و شهداء جز وظایف ما می باشد.

وی با برشمردن برخی از ماموریت های بسیج از بسیجیان‌ خواست نسبت به مطالعه ی فرمان اعتلای بسیج، بیانیه گام دوم انقلاب و ماموریت های اصلی بسیج در چشم انداز ۱۰ ساله نسبت به استحکام بخشی درونی با استفاده از ظرفیت مردم در دولت سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی اقدام نمایند.

کوهستانی در ادامه نسبت به حضور حداکثری در انتخابات تاکید نموده و با بیان معیارهای انتخاب اصلح از نگاه مقام معظم رهبری از جمله: انتخاب رئیس جمهوری فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اشاره کرد و گفت: ملت ایران باید با استفاده از جنگ شناختی و راهکارهای مقابله با آن نسبت به جهاد تبیین با استفاده از اندیشه های امامین انقلاب اسلامی بپردازد.

انتهای پیام/

نظر شما