شناسهٔ خبر: 67183534 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در همایش بزرگ فرهنگیان برای حمایت از پزشکیان؛

رحیمی جهان‌آبادی، نماینده ادوار مجلس: «پزشکیان» زمان جنگ لباس جنگ به تن کرد و از ما دفاع کرد؛ حالا از عزت ایران دفاع می‌کند/ پزشکی آمده که احتیاجی به قدرت ندارد و همه باید به او کمک کنیم؛ این فرصت تاریخی را از دست ندهیم

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده ادوار مجلس و اهل سنت در همایش بزرگ فرهنگیان با حضور نمایندگان ادوار و جمعی از اصلاح طلبان و فعالان سیاسی برای حمایت از مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1403 گفت: خواهران و برادران عزیز اگر انتخابات از ستادها و به کف خیابان نرود فرصت تاریخی برای ۴ یا ۸ سال را از دست خواهیم داد. من به عنوان پدر و یک ایرانی درخواست می‌کنم به دنبال ستاد نباشید. به اقوام و دوستان خود بگویید، پزشکی آمده که احتیاجی به قدرت ندارد و همه به او کمک کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جماران؛ جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده ادوار و اهل سنت گفت: من نیامده ام خطاب به پزشکیان حرف بزنم. وی زمان جنگ لباس جنگ به تن کرد و از ما دفاع کرد و حال از عزت ایران دفاع می‌کند.

رحیمی گفت: خواهران و برادران شیعه و سنی، بازنشستگان، این فرصت تاریخی است؛ انتخاب فردی شایسته و با غیرت را در ۱۳ روز آینده از دست ندهیم. 

وی افزود: اهل سنت بلوچستان، فارس، آذربایجان، و تمام ایرانیان از هر تفکری که هستید ما اینجاییم تا فرزندان ما زندگی بهتری داشته باشند، تا اجماع و آشتی ملی بر پایه عزت ملی داشته باشیم؛ ما اعتقاد داریم برای بهبود شرایط زنان و اقلیت‌ باید متحد و یکپارچه از پزشکیان حمایت کنیم.

رحیمی جهان آبادی گفت: خواهران و برادران عزیز اگر انتخابات از ستادها و به کف خیابان نرود فرصت تاریخی برای ۴ یا ۸ سال را از دست خواهیم داد.

این نماینده سابق مجلس گفت: من به عنوان پدر و یک ایرانی درخواست می‌کنم به دنبال ستاد نباشید. به اقوام و دوستان خود بگویید، پزشکی آمده که احتیاجی به قدرت ندارد و همه به او کمک کنیم.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما