شناسهٔ خبر: 67182838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهید آیت الله رئیسی، پرچمدار گفتمان انقلابی

سخنگوی دولت گفت: شهید آیت الله رئیسی پرچمدار گفتمان انقلابی و مکتب مقاومت و ایستادگی است.

صاحب‌خبر -

شهید آیت الله رئیسی، پرچمدار گفتمان انقلابی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر علی بهادری جهرمی در گردهمایی  قاریان و ستایشگران آئینی استان خوزستان در اهواز افزود:شهید آیت الله رئیسی پرورش مکتب امام حسین (ع) و عاشورا است. این شهید گرانقدر مردمی بود و برای مردم خدمت و تلاش می‌کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی ادامه داد: از جمله ویژگی‌های شهید رئیسی که بر گرفته از مکتب عاشورا بود توکل بر خدا، ولایتمداری، مردمی بودن و در برابر ظلم ایستادن است.  

سخنگوی دولت با بیان اینکه آیت الله رئیسی برای انقلاب و مردم همیشه آماده به خدمت و فداکاری بود، عنوان کرد: این شهید گرانقدر در مسیر ولایت گام بر می‌داشت و ولایتمدار بود و مرد میدان و عمل بود.  

دکتر بهادری جهرمی اظهار کرد:یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید اتکا و توکل داشتن به خداوند متعال بود و همین خصوصیت بود که هیچ گاه در برابر مشکلات مایوس و ناامید نمی‌شد.

سخنگوی دولت تاکید کرد:خدماتی که آیت الله رئیسی در ۱۰۰۰ روز خدمت به عنوان رئیس جمهور انجام داد خدمات بزرگی بود. خدماتی که معادل چندین سال خدمت دولت‌های گذشته بوده است.

دکتر بهادری جهرمی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه گفت: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید در خدمت رسانی به مردم باید باشد.

وی تاکید کرد: آیت الله رئیسی دیپلماسی انقلابی در سطح بین الملل برای دفاع از منافع کشورمان پیگیری می‌کرد و حامی مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت بود. کشورمان در عملیات وعده صادق  ۲۰۰۰ کیلومتر فراتر از مرز‌ها پاسخ کوبنده به رژیم اشغالگر قدس در حمله به سرکنسولگری کشورمان در سوریه را داد. 

نظر شما