شناسهٔ خبر: 67182438 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دیگر نمی‌خواهم صحبت کنم؛

صادقی: خسته شدم، این فوتبال آدم دروغگو می‌خواهد!

امیرحسین صادقی می‌گوید تصمیم گرفته دیگر راجع به استقلال صحبت نکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی، پیشکسوت استقلال در مدت اخیر با مصاحبه‌هایش حسابی جنجال برانگیز شده است. او در ورزشگاه امجدیه و کنار پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس حضور یافت و گفت: در ورزشگاه امجدیه سال ۷۵ جوانان و بزرگسالان شاهین اینجا بازی کردم. در استقلال هم ما یک دربی امیدها را در این ورزشگاه بردیم و یک دربی را مساوی کردیم.

او در مورد صحبت‌های جنجالی اخیرش افزود: من خسته شدم. خسته کننده شده، فوتبال همه‌ش دروغ است. همه آدم‌هایی که در این فوتبال هستند همه‌شان تزویر هستند. فوتبال آدم دروغگو می‌خواهد. فوتبال آدمی می‌خواهد که چشم و گوشش روی عدالت بسته باشد. من آدمش نیستم‌.

صادقی ادامه داد: الان دیدم لیست چهار داور لیگ برتری درآمده‌. من خیلی داد زدم که فوتبال ما برنامه ریزی شده است. در مورد مصاحبه استقلال هم حرف حق تلخ است. از این به بعد تصمیم گرفتم دیگر در مورد استقلال صحبت نکنم. در این فوتبال از صد نفر نصف‌شان سالم نیستند و صلاحیت بودن در لیگ برتر و دیگر لیگ‌ها را ندارند‌. مصاحبه خسته کننده شده وقتی واقعیتی را بگویی که پنج سال دیگر بفهمند و تا آن موقع فحش بخوری ارزش ندارد. حالم از این فوتبال بد شده است. دوستان‌تان انقدر در مورد ما حرف زدند که خدا سر پل صراط به دادشان برسد.

نظر شما