شناسهٔ خبر: 67182399 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست وحدت امت اسلامی و فلسطین

امت اسلامی پیکر واحد و مسئله فلسطین عنوان میزگردی است که از سوی انجمن دانشجویان اسلام با حضور شخصیت‌های مختلف سیاسی، فعالان اجتماعی و مذهبی پاکستان در پایتخت این کشور برگزار شد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ امت اسلامی پیکر واحد و مسئله فلسطین عنوان میزگردی است که از سوی انجمن دانشجویان اسلام با حضور شخصیت‌های مختلف سیاسی، فعالان اجتماعی و مذهبی پاکستان در پایتخت این کشور برگزار شد. 
در این میزگرد بر نقش جهان اسلام در دفاع از مردم بی دفاع غزه با تاکید بر وحدت و انسجام مسلمانان تاکید شد.
شرکت کنندگان دفاع مردم فلسطین را کاملاً مشروع دانسته و اعلام کردند رزمندگان جبهه مقاومت، قهرمانان حقیقی جهان اسلام شناخته می‌شوند.
در این میزگرد همچنین نقش جوامع و نهاد‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر در بی کفایتی در توقف کشتار گسترده مسلمانان در غزه، مورد نکوهش قرار گرفت.
شرکت کنندگان تاکید داشتند که تا آخرین نفس در کنار مردم فلسطین ایستاده و تا آزادی قدس شریف این حمایت‌ها را ادامه خواهند داد.
در این میزگرد دانشجویان پاکستانی با تاکید بر اهمیت فلسطین برای جهان اسلام، حمایت خود از جبهه مقاومت اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی را اعلام داشتند.

<div id="video-display-embed-code_11215989"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4259696/11215989?width=700&height=300"></script></div>

نفر اول: مولوی طیب، از رهبران مذهبی اسلام آباد
نفر دوم: شهیر سیالوی، فعال اجتماعی
نفر سوم: عبدالحمید لون، از رهبران آزادی خواه کشمیر

نظر شما