شناسهٔ خبر: 67181650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایران بهشت گردشگری دنیا است

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع یوکسک‌اوا ترکیه گفت: ایران بهشت گردشگری دنیا است که در صورت حل شدن برخی مشکلات در پایانه‌های مرزی سالانه میلیون‌ها گردشگر می‌توانند از آن بازدید کنند

صاحب‌خبر -

ایران بهشت گردشگری دنیا است 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربیصالح اوزدمیر رئیس اتاق بازرگانی و صنایع یوکسک‌اوا ترکیه در حاشیه دیدار بازدید از جاذبه های گردشگری ارومیه ضمن تشکر از مهمان‌نوازی مردم آذربایجان غربی گفت: یوکسک‌اوا دارای ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی خوبی است  و در سال‌های اخیر اقدامات مهمی برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری آن انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: فرودگاه یوکسک آوا یک ظرفیت بی‌نظیر است که در صورت برقراری خط هوایی بین ارومیه و یوکسک‌اوا شاهد افزایش تعداد مسافران شده و در زمان نیز صرفه‌جویی خواهد شد که این امر نیز نیازمند برنامه‌ریزی است.

اوزدمیر تصریح کرد: متاسفانه برخلاف تبریز، تعداد پروازهای فرودگاه ارومیه به ترکیه خیلی کم است که پاسخگوی نیازهای گردشگری این شهر نیست اگر تعداد این پروازها افزایش یابد تورهای گردشگری ترکیه برای اقامت ارومیه را انتخاب کرده و این شهر تبدیل به یک کریدور مهم بین ترکیه و ایران خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع یوکسک‌اوا ترکیه با ابراز گله‌مندی از طولانی بودن بروکراسی اداری در مرز سرو خواستار حل این موضوع شد چرا که این امر موجب ناراحتی و فراری شدن گردشگران می‌شود.

او در پایان خاطرنشان کرد: ایران بهشت گردشگری دنیا است که در صورت حل شدن برخی مشکلات در پایانه‌های مرزی سالانه میلیون‌ها گردشگر می‌تواند از آن بازدید کنند.

 

نظر شما