شناسهٔ خبر: 67181571 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

تلاش دو جانبه برای از بین بردن موانع همکاری با اقلیم کردستان عراق

رکنا سیاسی: علی باقری در کنفرانس خبری مشترک با مسرور بارزانی از مقام‌های منطقه کردستان عراق برای تسهیل سفر زائران عتبات عالیات تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

علی باقری در کنفرانس خبری مشترک با مسرور بارزانی از مقام‌های منطقه کردستان عراق برای تسهیل سفر زائران عتبات عالیات تشکر کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، علی باقری سرپرست وزارت خارجه و مسرور بارزانی، نخست‌وزیر کردستان عراق پس از دیدار با یکدیگر در کنفرانس خبری حضور یافتند.

باقری در این کنفرانس خبری تأکید کرد: ما بر تقویت روابط ۲ جانبه به ویژه در زمینه اقتصادی تأکید کردیم. ما به صورت جدی برای گسترش همکاری اقتصادی که به نفع ما و به نفع دوستان‌مان در عراق و به ویژه اقلیم کردستان باشد، تلاش می‌کنیم.

وی افزود: طی این نشست از همکاری و تسهیلاتی که اقلیم کردستان به ایرانی‌ها می‌دهد، قدردانی کردم. ما درباره موانعی صحبت کردیم که مانع گسترش همکاری مشترک می‌شود. ما برای از بین بردن این موانع به صورت برادرانه و دوستانه تلاش خواهیم کرد.

باقری گفت: ما به صورت جدی برای گسترش همکاری‌های اقتصادی که در جهت منافع ما و همچنین دوستان ما در عراق و منطقه کردستان است، تلاش خواهیم کرد.

نظر شما