شناسهٔ خبر: 67181302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهرداری گرگان از صعود به دیدار نهایی بسکتبال لیگ قهرمانان آسیا بازماند

در مرحله نیمه نهایی بسکتبال لیگ قهرمانان آسیا، شهرداری گرگان، نماینده کشورمان در این رقابت ها، مقابل شباب الاهلی دبی امارات با اختلاف دو امتیاز شکست خورد و از صعود به دیدار نهایی، بازماند.

صاحب‌خبر -

شهرداری گرگان از صعود به دیدار نهایی بسکتبال لیگ قهرمانان آسیا بازماند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان؛ این مسابقه بعدازظهر امروز از ساعت ۱۵ در سالن شیخ سعید بن مکتوم دبی امارات آغاز شد و شهرداری گرگان به رغم شایستگی، در پایان با نتیجه نزدیک ۷۳ بر ۷۱ تن به شکست داد.

شهرداری برای ایستادن بر سکوی سوم آسیا باید فردا شنبه، در رده بندی به مصاف بازنده دیدار امروز الریاضی بیروت لبنان و هیروشیما دراگون فلایز ژاپن برود.

نخستین دوره بسکتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی دبی امارات درحال برگزاری است؛ این رقابت‌ها جایگزین جام باشگاه‌های آسیا شده است.

در این دوره ۸ تیم لیائونینگ فلائینگ لئوپاردز چین، شباب الاهلی دبی امارات، الریاضی بیروت لبنان، ماتریکس دیرز مالزی، پلیتا جایا اندونزی، بوسان اِگیس کره جنوبی، هیروشیما دراگون فلایز ژاپن و شهرداری گرگان ایران، در دو گروه به رقابت پرداختند و از هر گروه دو تیم راهی نیمه نهایی شدند.

از گروه A) تیم‌های الریاضی بیروت لبنان و شباب الاهلی دبی امارات به نیمه نهایی صعود کردند؛ از گروه B) نیز تیم‌های شهرداری گرگان و هیروشیما دراگون فلایز ژاپن به نیمه نهایی راه یافتند.

قهرمان این رقابت‌ها به جام بین قاره‌ای ۲۰۲۴ که سپتامبر در سنگاپور برگزار می‌شود، راه خواهد یافت.

نظر شما