شناسهٔ خبر: 67181178 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

علی ربیعی: پزشکیان قصد بیان دروغ حتی به صورت غیرآگاهانه را هم ندارد؛ مردم ایران چوب رویا فروشی‌های رایج از سوی کارنابلدان، با جملات پرطمطراق را خورده اند

ربیعی نوشت: مردم ایران چوب‌خورده و ناامید از رویا فروشی‌های رایج از سوی کارنابلدان، با جملات پرطمطراق هستند. تجربه‌‌های گذشته و اخیر، نشان داد که با پرواز خیال‌ و عدم فهم از الزامات آن، دو جهان؛ یکی رویایی و فرصت سوز و دیگری جهانی واقعی از زندگی روزمره مردم در کشور ایجاد کرده‌اند. در حالی‌که بخش بزرگی از جامعه، با این خیال‌ها غریبه شده‌اند. و این‌گونه شد که شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور حسن روحانی در دولت دوازدهم می‌گوید قصد پزشکیان رویافروشی دروغ‌گویی نیست.

به گزارش انتخاب ، علی ربیعی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: آنچه از پزشکیان دریافته‌ام: او قصد بیان دروغ به هیچ شکلی حتی به صورت غیرآگاهانه را هم ندارد.

 مردم ایران چوب‌خورده و ناامید از رویا فروشی‌های رایج از سوی کارنابلدان، با جملات پرطمطراق هستند. تجربه‌های گذشته و اخیر، نشان داد که با پرواز خیال و عدم فهم از الزامات آن، دو جهان؛ یکی رویایی و فرصت سوز و دیگری جهانی واقعی از زندگی روزمره مردم در کشور ایجاد کرده‌اند. در حالی‌که بخش بزرگی از جامعه، با این خیال‌ها غریبه شده‌اند؛ و این‌گونه شد که شد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما