شناسهٔ خبر: 67180849 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

با یک پیشنهاد خوب: ستاره یونایتد جدا می‌شود

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان و هواداران منچستر یونایتد انتظار داشتند که اریک تن‌هاخ پس از پایان فصل گذشته و با عملکرد نه چندان خوبی که روی نیمکت این تیم داشت و در نهایت باعث شد آنها در رده هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس جای بگیرند از سمتش برکنار شود.
شایعات بسیاری در این باره به گوش می‌رسید و حتی گفته شده بود که مدیران این باشگاه با چند مربی از جمله توماس توخل مذاکراتی را انجام داده‌اند اما در نهایت این مربی هلندی در این تیم ماندگار شد و حالا به نظر می‌رسد که قرار است تغییرات بسیاری در فهرست آنها صورت بگیرد.
یکی از بازیکنانی که در چند سال اخیر عملکرد نسبتاً خوبی در ترکیب یونایتد داشته ون بیساکا است و انتظار می‌رفت که او حداقل تا پایان مهلت قراردادش با این باشگاه در تابستان سال آینده به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد اما حالا فابریتزیو رومانو اظهارات متفاوتی را مطرح کرده است.
این خبرنگار سرشناس ایتالیایی مدعی شده است که در صورتی که پیشنهاد خوب و قابل توجهی برای به خدمت گرفتن ون بیساکا به منچستر یونایتد ارائه شود، این احتمال وجود دارد که  او در همین تابستان این باشگاه را ترک کند. چند باشگاه لیگ برتری و چند باشگاه از سری آ ایتالیا مشتاق جذب او هستند.
 

نظر شما