شناسهٔ خبر: 67180289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گودال مرگ ترسناک‌تر از همیشه؛

طرح‌موزائیکی‌ ۱۰ هزار نفری سپاهانی‌ها (عکس)

هواداران سپاهان در حال آماده‌سازی خود برای دیدار تیمشان مقابل گل‌گهر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا با دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان - گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان - آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد.

در بین چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی، سپاهان با چهار قهرمانی پرافتخار‌ترین تیم و تنها تیمی است که در این جمع موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی شده است.

آخرین قهرمانی طلایی پوشان اصفهان در جام حذفی به فصل ۹۲-۱۳۹۱ بازمی‌گردد که در فینال جام حذفی پرسپولیس را شکست دادند و قهرمان این رقابت‌ها شدند.

2043467

حالا سپاهان پس از یک دهه انتظار شانس این را دارد با شکست گل‌گهر به فینال جام حذفی راه یابد و حتی بار دیگر قهرمان جام حذفی شود و یک جام با ارزش دیگر به افتخارات این باشگاه و موزه ورزشگاه نقش جهان اضافه شود.

در این میان هواداران سپاهان و امور هواداری این باشگاه در حال آمادگی برای حضور گسترده هواداران در این دیدار حساس هستند.

2043468

هواداران سپاهان که بار‌ها با سبک خاص تشویق خود، نقش جهان را تبدیل به یکی از زیباترین و در عین حال ترسناک‌ترین ورزشگاه‌های ایران کرده بودند در بازی فردا برگ برنده سپاهان در برابر گل‌گهر هستند.

قرار است هواداران سپاهان یک طرح موزاییکی ۱۰ هزار نفری را در ورزشگاه نقش جهان اجرا کنند و با فراخوان‌هایی که این روز‌ها در فضای هواداری سپاهان دیده می‌شود، احتمالا نقش جهان بار دیگر یکی از شلوغ‌ترین روز‌های خود را تجربه خواهد کرد.

2043469

نظر شما