شناسهٔ خبر: 67180192 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وضعیت جوی بوشهر آرام پیش‌بینی شد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارزیابی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده وضعیت آرام جوی این استان در پنج روز آینده است.

صاحب‌خبر -

پیام مساعدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در مدت یاد شده غبار محلی و در برخی ساعت‌ها وزش باد از پدیده‎‌های مورد انتظار خواهد بود.

وی بیان کرد: دمای هوا نیز از روز دوشنبه در اکثر نقاط افزایش محسوس دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خورموج با ۴۵ و اهرم و برازجان با ۴۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان تجربه کردند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف، گاهی غبار محلی و در طول روز گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: درمدت یاد شده جهت وزش باد در استان متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی تا ابتدای شب ۱۲ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل و فراساحل جنوبی تا ابتدای شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۰۰، جزر اول ساعت ۰۷:۴۰، مد دوم ساعت ۱۳:۰۰ و جزر دوم ساعت ۲۰:۲۰ خواهد بود.

نظر شما