شناسهٔ خبر: 67179536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه موقت بیرجند:

امروز جمهوری اسلامی بزرگترین امانت در دست ما است

سپیده قلندری اسفدن

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با تاکید بر اینکه امروز بزرگترین امانتی که در دست ما است جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، عنوان کرد: آرزوی همه اولیا و ائمه اطهار(ع) صیانت از این جریان بزرگ است.

صاحب‌خبر -

مهدی رحیم‌آبادی امروز جمعه ۲۵ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به مراسم حج گفت: در عرفه باید به خدا معرفت پیدا کرد و بر اساس روایات معرفت خدا یعنی نسبت به امام زمان خود و ولی خدا معرفت پیدا کنیم. 

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه غدیر جریانی تاریخی نیست، گفت: امروز وظیفه همگان در انتخابات پیش‌رو حصول نتیجه است و باید انتخاب غدیری از جنس رئیسی داشته باشیم و با رمی جمره عملی نشان دهیم که دشمن‌ستیز هستیم.

وی با اشاره به بزرگترین آرمان امام باقر(ع) بازگردانده شدن حاکمیت خدا و بهره‌مندی همه مردم از این حاکمیت الهی است، افزود: هیچ وقت باطل شفاف نیست و در لباس حق خود را نشان می‌دهد. 

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: امروز بزرگترین امانتی که در دست ما است جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، آرزوی همه اولیا و ائمه اطهار(ع) صیانت از این جریان بزرگ است. 

وی در خصوص اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات نیز گفت: باید از بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با شناخت اصلح کسی که قوی‌ترین، شایسته‌ترین، خستگی‌ناپذیرترین و نزدیکترین به رئیس جمهور انقلابی و مکتبی شهید آیت الله رئیسی است انتخاب کنیم تا این امانت الهی تداوم پیدا کند. 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امانت و کرسی ریاست جمهوری را باید به فردی امین بسپاریم، یاداور شد: پیامبر(ص) فرمود: هر کسی به امانتی در دنیا خیانت کند و به اهلش نسپارد بر دین من از دنیا نرفته است و در حالی خدا را ملاقات می‌کند که بر او غضب کرده است. 

انتهای پیام

نظر شما