شناسهٔ خبر: 67179166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس بسیج ادارات خراسان رضوی:

فعالیت ۴۲۰ پایگاه مقاومت بسیج کارمندان در ادارات خراسان رضوی

رئیس بسیج ادارات خراسان رضوی گفت: در سطح ادارات استان ۴۲۰ پایگاه مقاومت بسیج کارمندان فعال است که از این تعداد ۱۶۷ پایگاه بسیج آن در مشهد مقدس می‌باشد.

صاحب‌خبر -

 احمد زارعی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در بردسکن اظهار کرد: در هر شهرستان یک حوزه مقاومت بسیج ادارات ایجاد شده است که فعالیت پایگاه‌های بسیج کارمندان زیر نظر این حوزه‌ها می‌باشد. 
وی افزود: یکی از رسالت‌های سازمان بسیج ادارات براین است بتوانیم کارمندانی را در تراز انقلاب داشته باشیم که در راستای خدمت رسانی به مردم نگاه آنها ساعت اداری و تراز کارمندی  نباشد.

رئیس سازمان بسیج ادارات خراسان رضوی از تشکیل شورای پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک هسته مرکزی با هدف رفع مشکلات روی زمین مانده در دستگاه‌ها خبرداد و گفت: بین 80 تا 90 درصد کارمندان ادارات و سازمان‌ها عضو پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات هستند.
زارعی به راه‌اندازی اردوهای جهادی و برپایی میز خدمت ادارات در طول سال اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴۷ میز خدمت توسط ادارات با هدف رفع مشکلات مردم برپا شده است که این رقم  درسال گذشته بیش از ۵۰۰ مورد  میز خدمت در سطح استان بوده است.

وی همچنین با اشاره به اردوهای جهادی مدیران ادارات با هدف رفع محرومیت زدایی در سطح روستاها و حاشیه شهرها و رفع مشکلات تولید و اشتعال اعلام کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم شهید آیت الله رئیسی به این مهم توجه ویژه‌ای شد و اکثر کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی راکد به چرخه تولید درآمد.

رئیس سازمان بسیج ادارات استان خراسان رضوی عنوان کرد: هر کجا که  با تفکر بسیجی حرکت کردیم در آن حوزه موفق عمل شده است. پایگاه های مقاومت بسیج اداراتی که به لحاظ تعداد کارمند به حد نصاب نرسیده باشد در قالب چند دستگاه پایگاه‌های بسیج آنها نیز فعال می‌شود.

 وی در ادامه از نامگذاری ایستگاه راه آهن مشهد به نام شهید آیت الله رئیسی نیز خبر داد.
خبرنگار/علی نوری

نظر شما