شناسهٔ خبر: 67179164 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

نمایش فیلم تئاتر «در ظاهرِ امر» در سینماتک خانه هنرمندان

صاحب‌خبر -

14:12

فیلم تئاتر «در ظاهرِ امر» به کارگردانی جاستین مارتین در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید و پس از آن، نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش مهر، پانزدهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «در ظاهرِ امر» اختصاص دارد.
فیلم تئاتر «در ظاهرِ امر» محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی سوزی میلر و کارگردانی جاستین مارتین، چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید.
پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و علی منصوری (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.
در توضیح این فیلم تئاتر آمده است: جودی کامر در نقش تسا انسلر، از خانواده‌ای متوسط و با ورود به دانشگاه معتبر و رده بالا، در رشته حقوق تحصیل کرده و اکنون هفت سالی‌ است که وکیل مدافع بسیاری از پرونده‌های حقوقی و به‌خصوص آزارهای جنسی شده است. او با شرح وضعیت یک وکیل مدافع در برخورد با متهمان پرونده و رویارویی آنها با دادستان و قاضی، توضیحات کاملی می‌دهد و معتقد است تا زمانی که دفاعیات وکیل مدافع از متهم، توسط دادستان نقض و یا از طرف هیات منفصفه رد نشود، پرونده پیروز و متهم بی‌گناه است و این بی‌گناهی به ظرافت‌های شغلی، روانشناسی فردی و تکنیک‌های وکیل مدافع ارتباط نزدیکی دارد.
علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

نظر شما