شناسهٔ خبر: 67178922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه شهرکرد:

خدمات رئیس‌جمهور شهید در کشور ماندگار است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: رییس‌جمهور شهید عزت کشور را حفظ کرد و با تلاش او بسیاری از مسائل و مشکلات کشور رفع شد به طوری که خدمات آیت الله رئیسی در کشور ماندگار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه در استان گفت: جامعه شیعی باید بر اساس مهر و محبت باشد و این جامعه الگوی بشریت بوده و به سمت کمال حرکت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: در آستانه انتخابات مهمی هستیم که در این راه نامزد‌ها و طرفداران شان باید در تبلیغات بسیار مراقب باشند.
وی ادامه داد: همچنین مردم هم باید در انتخاب خود دقت کنند تا فردی انتخاب شود که در کنار تقوا، راه شهید رئیسی را ادامه دهد.
امام جمعه شهرکرد افزود: رئیس جمهور منتخب باید در سیاست خارجی بصیر و شجاع باشد تا عزت کشور حفظ شود.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: دولت آینده باید پر کار بوده و حضور میدانی داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: منتخب بعدی باید به ظرفیت‌های داخلی باور داشته باشد و با نگاه به توانمندی‌های داخلی و استفاده از خرد جمعی کشور را اداره کند.
وی گفت: در کنار این مسائل، مهمترین نکته حفظ وحدت است و باید قدردان رئیس جمهور شهید باشیم و دچار اختلاف نشویم.
امام جمعه شهرکرد افزود: در هفته صرفه جویی آب قرار داریم که باید در این راستا در مصرف آب صرفه جویی کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: هفته کشاورزی هم فرصتی برای توجه به این حوزه است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: هفتم ذیحجه مصادف با شهادت امام باقر(ع) است، ایشان در وحدت جهان اسلام بسیار کوشا بودند.
وی گفت: اکنون موسم حج نمودی از وحدت جهان اسلام است.

<div id="video-display-embed-code_11215556"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4259484/11215556?width=600&height=300"></script></div>
دانلود

نظر شما