شناسهٔ خبر: 67177381 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی: آزادی همزمان اسرا و نابودی حماس ناممکن است

تهران- ایرنا- رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی با اذعان به اهداف غیر واقعی این رژیم در تجاوز به نوار غزه تاکید کرد که آزادسازی اسرا و نابودی حماس به طور همزمان ناممکن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، یائیر گولان اضافه کرد: (رژیم صهیونیستی) اسرائیل هیچ گونه طرحی برای مرحله پس از جنگ در غزه ندارد.

جانشین سابق فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی افزود: از چهار ماه پیش امکان دستیابی به توافق و پایان دادن به جنگ وجود داشت. اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با ترجیح دادن منافع خود، از این امر جلوگیری کرد.

بنی گانتس وزیر اسبق و عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز که به تازگی از این کابینه استعفا کرده است، در اظهاراتی گفته بود: نتانیاهو مانع رسیدن به توافق آتش‌بس است.

وی با بیان ضرورت چاره اندیشی برای آزادی اسرای صهیونیست در سریع ترین زمان ممکن گفت: نتانیاهو به تازگی مانع رسیدن به توافق آتش بس شد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما