شناسهٔ خبر: 67177335 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان گیلان: روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها بر روند اجرایی انتخابات نظارت داشته باشند

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به لزوم برگزاری انتخابات سالم گفت: باید در راستای برگزاری انتخابات سالم تلاش کرد تا انتخابات در صحت و امنیت کامل برگزار شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - نشست شورای مدیران دادگستری استان به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات تصریح کرد: روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان در هیئت‌های اجرایی انتخابات حضور موثر داشته و بر روند امور نظارت کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: همه باید در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم همکاری کرده و از هر آنچه به مشارکت در انتخابات لطمه می‌زند پرهیز نکنند تا انتخابات با آرامش و امنیت در کشور برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر اجرای برنامه‌های مصوب شده در بزرگداشت هفته قوه قضائیه خاطر نشان کرد: هفته قوه قضاییه فرصت مغتنمی در جهت ارتقا آگاهی مردم از عملکرد و اقدامات دستگاه قضایی است.

وی با بیان اینکه مسئولان قضایی استان باید در هفته قوه قضاییه با حضور در اماکن مذهبی به بیان دستاورد‌های قوه قضاییه پرداخته و با برپایی میز خدمت در مساجد شهرستان‌ها در خدمت رسانی به مردم اقدام کنند، افزود: میز خدمت رسالتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است که امیدواری را در جامعه تقویت می‌کند و روند دسترسی مردم به مسئولان را تسریع می‌کنند.

وی نظارت بر زیرمجوعه‌ها را امری لازم و ضروری دانست و گفت: باید در حوزه نظارت، اهتمام، جدیت و دقت لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما