شناسهٔ خبر: 67176841 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

الکساندر ویشنوسکی: نمی‌توانم ایرادی از ایران بگیرم

رئیس فدراسیون پرورش اندام روسیه گفت: ایرانی‌ها در میربانی آنقدر خوب عمل کردند که نمی‌توانم ایرادی از این میزبانی بگیرم. همه چیز در سطح بین المللی برگزار شد و آنها نشان دادند قابلیت میزبانی رقابت‌ها در بالاترین سطح دنیا را دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، گیمزکلاسیک، فیزیک کلاسیک، فیزیک و ماسکولار در دو بخش آماتور و حرفه ای طی روزهای ۱۹ و ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

الکساندر ویشنوسکی، رئیس فدراسیون پرورش اندام روسیه نیز به همراه رئیس فدراسیون جهانی و دیگر کشورها در این رقابت‌ها حاضر شده بود. وی در خصوص حضورش در ایران به خبرنگار ورزشی ایرنا، گفت: این برای بار اول است که در ایران هستم؛ مردم مهربان و کشور زیبایی دارید و باید از میزبانی خیلی خوب شما تشکر کنم.

مسابقات با سطح بسیار خوب و قابل قبولی برگزار شد. ایرانی‌ها ورزشکاران بسیار خوبی در سطوح بالا دارند. در مسابقات قهرمانی جهان دانشجویان، قطعا روسیه و ایران قوی‌تر ظاهر خواهند شد و فرصت دوباره‌ای است که ورزشکاران ۲ کشور با هم دیدار کنند.

رئیس فدراسیون بدنسازی روسیه: نمی‌توانم ایرادی از میزبانی ایران بگیرم

وی با اشاره به حضور نمایندگان کشورمان در رقابت‌های رشته‌های قدرتی سیبرین‌شو روسیه ادامه داد: تیم ایران با آمادگی بسیار بالایی شرکت کرده بود. آن‌ها در همه مسابقات جهانی و بین‌المللی با سطح بسیار خوبی حاضر می‌شوند و در میزبانی‌ها نیز رقابت‌های سختی را انتظار داریم؛ به همین دلیل است که با تعدادی از بهترین ورزشکارانمان در مستریونیورس شرکت و یک طلای دسته ۱۰۰+ بادی‌بیلدینگ را نیز کسب کردیم.

رئیس فدراسیون پرورش اندام روسیه درمورد میزبانی ایرانی‌ها گفت: ایرانی‌ها آنقدر خوب عمل کردند که نمی‌توانم ایرادی از آن‌ها بگیرم. همه چیز در سطح بین المللی برگزار شد و ایرانی‌ها نشان دادند قابلیت میزبانی رقابت‌ها در بالاترین سطح دنیا را دارند. بنابراین نمی‌توانم به آن‌ها نصحیتی داشته باشم بلکه فقط باید از میزبانی با کیفیتشان تشکر و تقدیر کنم. در پایان نیز برای تمام مردم ایران و ورزشکاران خوب آن‌ها کمال آرزوی موفقیت دارم.

نظر شما