شناسهٔ خبر: 67175945 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجمع مقابل بزرگترین بانک حامی رژیم صهیونیستی

شماری زیادی از آمریکایی‌های حامی فلسطین و معترض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، چند روزی است که سیتی بانک آمریکا را بانک نسل کشی می‌نامند.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، شمار زیادی از مردم آمریکا در اعتراض به حمایت بانک آمریکایی سیتی بانک از رژیم صهیونیستی و نسل کشی این رژیم در غزه، مقابل ساختمان اصلی این بانک تجمع کردند.

<div id="video-display-embed-code_11214524"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4259331/11214524?width=600&height=350"></script></div>

سیتی بانک به عنوان بزرگترین بانک آمریکایی محسوب می‌شود که از رژیم صهیونیستی پشتیبانی مالی مستمر می‌کند و در آخرین اقدام ۲ و نیم میلیارد دلار به این رژیم برای خرید هواپیما‌های جنگی اف ۳۵ از آمریکا وام داده است و البته بازپرداخت این وام‌ها را هم دولت آمریکا برعهده گرفته است. 

شماری زیادی از آمریکایی‌های حامی فلسطین و معترض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، چند روزی است که سیتی بانک آمریکا را بانک نسل کشی می‌نامند و با راه اندازی جریانی سراسری خواستار بیرون کشیدن پول‌ها و سپرده‌های مردم از این بانک شده اند......

اظهارات:
شهروند آمریکا
خاخام یهودی ضدصهیونیسم
شهروند آمریکا
شهروند آمریکا

نظر شما