شناسهٔ خبر: 67175645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سیل در جاده کندوان سه مصدوم داشت

نوشهر - ایرنا - رییس هلال احمر چالوس شمار مصدومان وقوع سیل پنجشنبه شب در محدوده رستوران دربند جاده کندوان را سه نفر اعلام کرد که به مراکز درمانی اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

امیرحسین عسکرزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که، مصدومان در کوتاهترین زمان به مراکز درمانی منطقه اعزام شدند ، افزود: مصدومان در محوطه رستوران یادشده بودند و حال عمومی آن‌ها خوب است.

به گفته وی خودروهایی که در بستر رودخانه چالوس بر اثر شدت سیلاب مفقود شدند، بدون سرنشین بودند.

وی اظهار داشت : به دستور استاندار مازندران عوامل امدادی از جمله هلال احمر ، راهداری و پلیس راه و مدیریت بحران در منطقه سیل زده تا پاکسازی کامل حضور دارند.

فرماندار چالوس هم گفت : سیل شب گذشته متاسفانه سه دستگاه خودروی بدون سرنشین را با خود برد.

محمد شریفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه گزارش شد که سیلی در روستای " فشکور" بخش مرزن آباد رخ داده که در ادامه با طغیانی شدن رودخانه چالوس منجر به وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد.

سیل در جاده کندوان سه مصدوم داشت

وی اظهار کرد : متاسفانه سرنشینان این خودروها در رستوران دربند مشغول صرف شام بودند که سیل آمد و خودروهای آنان را برد و تاکنون اثری از این خودروهای ناپدیده شده، مشخص نیست.

فرماندار چالوس یادآور شد : در زمان حاضر در ۲ مسیر جاده " پل اوشن" و " ولی آباد" سعی بر جلوگیری از تردد خودروهای در راه مانده در این محور شده و تمامی نیروهای راهداری با بکارگیری امکانات و تجهیزات در حال پاکسازی مسیر کندوان از گل و لای و سرشاخه های درختان آورده سیل هستند.

جاده چالوس - کرج حدود ۱۶۰ کیلومتر است که حدود ۸۰ کیلومتر آن جزو کندوان بخش مرزن آباد چالوس است.

نظر شما