شناسهٔ خبر: 67175350 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد کامل جاده چالوس تا پاکسازی کامل سیلاب شب گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اگروه اقتصادی ایسکانیوز، پس از وقوع سیلاب روز گذشته در محدوده شهرستان سیاه بیشه به سمت مرزن آباد تعداد زیادی از مسافرین در راه مانده و در مجبور به بازگشت شدند، اما متاسفانه طبق گزارش‌های به دست رسیده شدت سیلاب در حدی بوده که تعدادی از خودروهایی که اطراف جاده توقف کرده بودند با سیلاب حرکت کرده و دچار خسارت های زیادی شده اند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران

در همین خصوص با سرهنگ شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تماس گرفتیم و آخرین وضعیت جاده چالوس و محدودیت های اعمال شده از سوی پلیس راهور فراجا در این محور را جویا شویم.

سرهنگ شیرانی از مسدود شدن کامل جاده قدیم کرج - چالوس خبر داده و گفت: به دلیل وقوع سیلاب شب گذشته که در محدوده سیاه بیشه به سمت استان مرزن آباد رخ داد پلیس راهور به همراه ماموران راهداری و سازمان های مرتبط برای حفاظت از جان مسافران و اهالی این منطقه این محور را از هر دو طرف کاملا مسدود کردند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در ادامه افزود : ماموران راهداری به همراه عوامل پلیس راه و راهور ، هلال احمر و مدیریت بحران استان مازندران در حال پاکسازی مسیر سیل زده هستند، پیش بینی ما این است که این محور تا پایان امروز 25 خرداد ماه بازگشایی خواهد شد .

سرهنگ شیرانی در انتها از مسافرین خواست تا قبل از شروع سفر به هشدارهای سازمان هواشناسی و همچنین پلیس راهور توجه کرده و از سفرهای غیر ضروری خودداری نمایند، همچنین مسافرینی که قصد سفر به استانهای شمالی را دارند تا اطلاع ثانوی از مسیرهای جایزگین مانند جاده هراز، فیروزکوه و قزوین_رشت تردد نمایند.

اعزام فوری ۵ تیم امدادی به منطقه سیل زده چالوس

استاندار مازندران نیز در این خصوص گفته: به محض دریافت خبر سیل در منطقه دزدبن جاده کندوان دستور اعزام تیم‌های امدادی و ارسال ماشین آلات سنگین جهت کمک به مردم گرفتار در سیل را صادر کرد.

در پیگیری‌های انجام شده محمدی مدیرکل بحران در این خصوص گفت: تاکنون ۵ تیم امدادی از اداره کل راهداری، هلال احمر، بسیج، حوادث شهرستان و آب منطقه‌ای مازندران برای کمک به مناطق سیل زده اعزام شدند.

یادآور می‌شود، هشدارهای سطح نارنجی از هفته گذشته تاکنون بارها جهت رعایت نکات ایمنی به مردم داده شده بود و تاکیدات موکد برای روزهای آینده در خصوص احتمال سیل و آبگرفتگی در محور هراز و سوادکوه نیز اعلام شد.

انتهای پیام/

نظر شما