شناسهٔ خبر: 67175127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

پروژه‌های مهم در حال ساخت مازندران نویدبخش روزهای درخشان گردشگری استان است

ثریا هاشم‌پور

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران فعالیت ۶۹ هتل در سطح استان و پروژه‌های مهم در حال ساخت در مازندران را نویدبخش روزهای درخشان در صنعت گردشگری مازندران عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی پنجشنبه ۲۴خرداد ۱۴۰۳ در مجمع عمومی جامعه حرفه‌ای هتل‌داران که در هتل لیلیوم سلمانشهر برگزار شد، گفت: مجموعه سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران در حوزه گردشگری توان و قدرت ما هستند و به وجود شما افتخار می‌کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه حضور یک عضو از استان در جامعه هتل‌داران کشور نشان از اهمیت بالای گردشگری مازندران دارد، افزود: قطعا این فرصت منشا اتفاقات مثبت و تاثیر گذار در استان خواهد بود.

او در ادامه بیان کرد: پاویون استان مازندران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صتایع وابسته تهران در سال ۱۴۰۲ با همراهی جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان به شکل کاملا حرفه‌ای و در شان نام استان مازندران برگزار شد و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

ایزدی فعالیت ۶۹ هتل در سطح استان و پروژه‌های مهم در حال ساخت در مازندران را نوید روزهای درخشان در صنعت گردشگری مازندران عنوان کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به تصمیم ارزشمند برگزارکنندگان این نشست برای گرامیداشت زنده یاد مصطفی آشوری و تقدیر از پیشکسوت هتلداری مازندران، علی نادری اسرمی گفت: پاسداشت زحمات این بزرگواران در عرصه گردشگری و هتلداری انگیزه مهمی برای جوانان و سرمایه‌گذاران خواهد بود و امیدوارم هر چه زودتر شاهد اخبار خوب در این صنعت باشبم.

انتهای پیام/

نظر شما