شناسهٔ خبر: 67174952 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

معاون فنی و بازرگانی شرکت پست در گفت‌وگو با ایبنا پاسخ داد؛

چند درصد مرسوله‌های نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ به دست مخاطبان رسیده است؟

به‌گفته معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران، بیش از ۶۸ هزار بسته پستی مرتبط با سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دست مخاطبان رسیده است.

صاحب‌خبر -

محمد احمدی، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به آخرین اقدامات این مجموعه برای ارسال مرسوله‌های پستی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ گفت: در ایام سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حدود ۸۶۲ هزار مرسوله تاکنون به‌طور کامل به دست مخاطبان و گیرندگان رسیده است.

وی افزود: طبق آخرین آمار، هنوز حدود ۴ هزار مرسوله به اداره پست تحویل داده نشده که اغلب مشکل، ناموجود بودن و مسائلی از این قبیل را داشتند که در حال بررسی است.

احمدی ادامه داد: نکته قابل توجه اینکه بیش از ۹۷ درصد مرسولات توزیع شده‌اند و حدود سه تا چهار درصد از مرسوله‌ها نیز به دلیل مشکلاتی مثل نامشخص بودن نشانی و گیرنده در باجه‌های معطلی هستند که به زودی وضعیت آن‌ها هم مشخص خواهد شد.

به گزارش ایبنا، پنجمین تجربه همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و شرکت ملی پست ایران به‌مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ رقم خورد، سال گذشته و در زمان برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حدود ۸۳۸ هزار مرسوله از ناشران دریافت و به اقصی نقاط کشور اعم از شهری و روستایی ارسال و توزیع شد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

نظر شما