شناسهٔ خبر: 67174548 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

«زخم کاری ۳» به خانه‌ها آمد + زمان پخش، بازیگران و خلاصه فصل سوم زخم کاری

«زخم کاری ۳» از ساعت ۸ امروز _جمعه بیست‌وپنجم خرداد_ از فیلیمو پخش شد؛ در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم شد و هم چهره‌های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «زخم کاری ۳» از ساعت ۸ امروز _جمعه بیست‌وپنجم خرداد_ از فیلیمو پخش شد؛ در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم شد و هم چهره‌های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند.

بازیگران زخم کاری ۳

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهراوه شریفی‌نیا، الهه حصاری، مهران غفوریان و سیدجواد هاشمی از ستاره‌های این فصل جدید زخم کاری هستند. اما زخم کاری در فصل سوم با بازیگران جدیدی داستان پر هیجانش را روایت خواهد کرد.

خلاصه زخم کاری ۳

این فصل با عنوان انتقام شناخته می‌شود؛ داستانی که قرار است حول محور شخصیت مالک مالکی بگذرد و در واقع جواد عزتی را از سایه خارج کرد؛ از شخصیتی که در فصل دوم بیشتر استفاده ابزاری شد و مخاطبان بارها در فضای مجازی این انتقاد را به سازنده سریال (محمدحسین مهدویان) داشتند «مخاطبان زخم‌کاری مالک را می‌خواهند نه پسرش را!» یا نسبت به وقت و هزینه تماشای سریال انتقاد کردند.

مالک به زخم کاری باز می‌گردد؟

بازگشت جواد عزتی و محوریت دوباره او در سریال «زخم کاری» نشان می‌دهد سازندگان سریال متوجه نارضایتی مخاطبان از غیبتِ «مالک مالکی» شده‌اند، چرا که در میان حضور طلوعی و صف‌آرایی جدید سیما و سایر کاراکترها برای تصاحب میراث ریزآبادی‌ها، مالک علاوه بر اینکه دنبال مهره اصلی و پشت پرده تمام اتفاقات است، نیم‌نگاهی هم به انتقام از قاتل فرزندانش دارد!

باید دید فصل سوم «زخم کاری» می‌تواند شکست فصل قبلی این سریال را جبران کند و یا دوباره شاهد سناریوهای تکراری مهدویان و همکارانش برای استفاده ابزاری از کاراکترهای مورد علاقه مخاطبان همچون جواد عزتی با نقش مالک مالکی که بسیار مخاطبان سریال در فضای مجازی نسبت به حضور سایه‌وار او در جای‌جایِ سریال انتقاد کردند، خواهیم بود؟

خلاصه زخم کاری ۲

به بهانه انتشار اولین قسمت این فصل تازه به کارگردانی محمدحسین مهدویان، از ۲۵ خردادماه، فیلم «زخم کاری، بازگشت» برای مرور آنچه گذشت این سریال منتشر شد؛ این فیلم در مدت زمان ۲ ساعت و ۳۹ دقیقه، خلاصه‌ای از ۱۳ قسمت سریال «زخم کاری ۲» را منعکس کرده و به مرور به رخدادهای فصل دوم این سریال می‌پردازد.

در خلاصه این فیلم که یادآور قصه سریال است، آمده است: «میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه‌ای می‌شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هلدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع… اما این تمام حقیقت نیست!»

برچسب‌ها:

نظر شما