شناسهٔ خبر: 67174455 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درگفتگو با باشگاه‌ خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فضای مجازی در رفتار انتخاباتی مردم ایران تاثیرگذار است

مدیر فضای مجازی رادیو فرهنگ گفت: با راه‌اندازی پویش وطن ما در فضای مجازی از مردم برای انتخاب رئیس جمهور آینده کشور دعوت می‌شود.

صاحب‌خبر -

زهره زندیه مدیر فضای مجاری رادیو فرهنگ به اهمیت اطلاع رسانی در فضای مجازی همگام با آنتن اشاره کرد و گفت: همانطور که آنتن شبکه خط مقدم برنامه سازان برای انتقال پیام به مخاطب است، فضای مجازی و ظرفیت‌های آن در تولید محتوای مضاعف و عدم محدودیت زمانی در این زمینه اثرگذار است .

وی در خصوص فعالیت‌های مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: فضای مجازی رادیو فرهنگ در کنار دیگر همکاران رسانه‌ای علاوه بر آنتن در فضای مجازی برای مشارکت در انتخابات و بیان مصادیق انتخاب درست، وظایف و اختیارات رییس جمهور همچنین اطلاع رسانی از اخبار انتخاباتی و ارائه چکیده برنامه‌های آنتن در درگاه‌های مختلف رسانه‌ای فعالیت و تلاش می‌کند. 

زندیه افزود: فضای مجازی رادیو فرهنگ با راه‌اندازی پویش وطن ما از مردم برای انتخاب رئیس جمهور آینده کشور دعوت می‌کند.

وی گفت: از جمله اقدامات فضای مجازی رادیو فرهنگ در امتداد پیام برنامه‌های انتخاباتی رادیو فرهنگ و جذب مشارکت مردم در انتخابات راه اندازی پویش «وطن ما» است که علاقه مندان می‌توانند با تکمیل عبارت «من اگر رئیس جمهور بودم.» در قالب صوت (حداکثر یک دقیقه) و متن (حداکثر یک پاراگراف) و با هشتگ #وطن_ما در این پویش شرکت کنند.

مدیر فضای مجازی رادیو فرهنگ توضیح داد:ما بخش‌های مختلف برنامه آقای رئیس جمهور را که ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از آنتن این رادیو پخش می‌شود به صورت صوتی و تصویری در پیام رسان‌های داخلی بله، ایتا ویراستی و سروش به نشانی @radiofarhang منتشر می‌کنیم همچنین با توجه به ماموریت شبکه که پخش میزگرد‌های فرهنگی نامزد‌های انتخاباتی است بخش‌های مهم صحبت‌های نامزد‌ها نیز منتشر می‌شود. 

وی افزود: فایل کامل این برنامه‌ها و متن گفتگو‌ها در وبگاه رادیو فرهنگ برای استفاده کاربران قرار می‌گیرد. علاقه مندان می‌توانند تمامی برنامه‌های انتخاباتی رادیو فرهنگ را فضای مجازی شبکه در قالب صوت، متن و کلیپ تصویری مشاهده کنند.

زندیه خاطرنشان کرد: فضای مجازی در رفتار انتخاباتی مردم ایران تاثیرگذاراست، پس به طور ویژه در تولید محتوا و اشتراک بسته‌های محتوایی برای اگاهی بخشی و دعوت از مردم به مشارکت پرشور در انتخابات و سرعت در انتقال اخبار و محتوای آنتن تلاش می‌کنیم.

نظر شما