شناسهٔ خبر: 67173369 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

محمود واعظی: مردم پای صندوق بیایند قول می دهم تغییر ایجاد شود /توجیه نمی شوم که چرا لاریجانی ردصلاحیت شده /پزشکیان بگوید که به دنبال تغییر است

رییس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه، در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ گفت: خیلی ها با من صحبت می کنند که با آقای روحانی صحبت کنید که ایشان از آقای پزشکیان حمایت کند. مردم این را به ما می گوید. انسجام و شرایط جدید را مردم بوجود آورده اند. امیدوار هستیم خود کاندیدا هم روشن تر آن چیزی که برای تغییر لازم است را به مردم منعکس بکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی، رییس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه، گفت: آقای دکتر پزشکیان باید با صراحت به مردم بگویند که من از گذشته به دنبال «تغییر» بودم و امروز این فرصت پیش آمده که تغییر در زندگی مردم رخ دهد. جوانان ما بزرگترین سرمایه های ما هستند و نباید اجازه دهیم اینها مهاجرت کنند. نه با زور و اجبار بلکه با فراهم کردن شرایط و فضای مطلوب کسب وکار. به شکلی که مغزهای ما هم مهاجرت معکوس کرده و به کشور بازگردند.

بنابر روایت جماران، او گفت: آقای لاریجانی فرد شناخته شده ای است. وزیر بوده، سالها رئیس صداوسیما بوده، سه دوره رئیس مجلس بوده است؛ عملکردشان شفاف بوده است. نمی دانم در این دوره به چه بهانه ای او را رد کردند؛ هر طور او را با کسانی که تایید کرده اند مقایسه می کنم نمی توانم خودم را توجیه کنم. مواردی که سه سال پیش برای ایشان گفتند ما دنبال کردیم، ایشان هم یک متنی نوشتند و داد و بررسی شد، به نظر من آنها اصلا قابل قبول نیست.

در ادامه اهم اظهارات واعظی در این گفتگو را می‌خوانید؛

*اجماع را قبل از اینکه احزاب و گروه ها بوجود بیاورند، مردم بوجود آوردند. شش کاندیدا که اعلام شد، قبل از اینکه ما تصمیم بگیریم، از طرف مردم و از داخل حزب در استان ها مواجه شدیم با این موضوع که الان سر یک پیچ تاریخی هستیم و هر تصمیمی بگیریم در ۸ سال آینده جاری خواهد بود.

*خیلی ها با من صحبت می کنند که با آقای روحانی صحبت کنید که ایشان از آقای پزشکیان حمایت کند. مردم این را به ما می گوید. انسجام و شرایط جدید را مردم بوجود آورده اند. امیدوار هستیم خود کاندیدا هم روشن تر آن چیزی که برای تغییر لازم است را به مردم منعکس بکنند.

*به نظر من قشر خاکستری، بگوییم مردم، مردم تعیین کننده هستند. اگر مردم پای صندوق رای نیایند و همه کارها را به سیاسیون، احزاب و گروه ها واگذار کنند هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. اگر مردم پای صندوق رای بیایند، من به شما قول می دهم که تغییر به وجود بیاید.

۲۹۲۱۹

نظر شما