شناسهٔ خبر: 67173206 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

جزئیات جنایت هولناک در مطب دندانپزشک با 4 کشته

مرد جوان دکتر دندانپزشک، همسرش و یکی از بیمارانش را کشت و سپس با شلیک گلوله به سرش به زندگی‌ خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل ازاعتماد ، مرد جوان پس از قتل هولناک دکتر دندانپزشک، همسرش و یکی از بیمارانش، با شلیک گلوله به سرش به زندگی‌ خود پایان داد.

به گزارش جام جم، ظهر سه‌شنبه اهالی شهر زرنق هریس تراژدی هولناکی را تجربه کردند و با گذشت بیش از ۲۴ ساعت از حادثه هنوز بسیاری از اهالی این شهر باورنمی‌کنند در یک انتقام شخصی چهار نفر کشته شده ویک نفر زخمی هم روی تخت بیمارستان بامرگ دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. ساعت ۱۵سه‌شنبه مردجوانی وارد مطب دندانپزشکی دکتر رضا مبصری شد. او بدون هیچ حرفی، اسلحه‌ای را از زیر لباسش بیرون آورد و شروع به تهدید آقای دکتر وهمسرش کرد. مرد جوان که بسیار عصبانی بود، اسلحه را به سمت آنها و بیماران داخل مطب گرفت و یکباره صدای شلیک چند گلوله در مطب پیچید.همسایه‌های پزشک که صدای شلیک را شنیده بودند سراسیمه داخل مطب شدند و با پیکر خونین دکتر، همسرش و بیماران روبه‌رو شدند‌. پیکر خونین مردی با فاصله از آنها روی زمین افتاده بود و اسلحه کمری در دستش قرار داشت. آنها سریع با پلیس و اورژانس تماس گرفتند. دقایقی بعد با حضور تیم جنایی و اورژانس، مشخص شد سه نفر از افراد داخل مطب کشته و آقای دکتر و یکی از بیمارانش هنوز زنده هستند که برای نجات جان‌شان به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شدند.‌ در آغاز تحقیقات اولیه مشخص شد همسر دکتر و یکی از بیماران جان‌شان را از دست داده و مرد ضارب با شلیک به خودش به زندگی‌اش پایان داده است.‌ تیم جنایی در گام بعدی با شناسایی هویت ضارب، متوجه شدند با پزشک و همسرش دارای اختلافات شخصی بوده است.  صبح روز چهارشنبه از بیمارستان خبر رسید که دندانپزشک جوان هم به‌علت شدت جراحات جان خود را از دست داده تا تعداد کشته‌های این جنایت تلخ به چهار نفر افزایش پیدا کند.با وقوع جنایت، اهالی شهر که هنوز در شوک هستند علت این جنایت را اختلاف شخصی قاتل با همسر دندانپزشک اعلام می‌کنند. برخی می‌گویند آنها دارای اختلاف قدیمی بودند که مرد جوان برای تسویه‌حساب شخصی دست به این جنایت زده است.

​​​​​​​یکی از فعالان رسانه ای شهر هریس به خبرنگار جام‌جم گفت: «دکتر رضا مبصری از دندانپزشکان حاذق و خوشنام شهر بود. به همین علت مطمئنم قاتل با او اختلاف نداشته است. البته برخی می‌گویند قاتل خواستگار سابق همسر آقای دکتر بود‌. آنها چند ماه قبل ازدواج کردند و زن جوان اغلب به مطب می‌آمد و به شوهرش کمک می‌کرد. عصر سه‌شنبه خواستگار شکست خورده با اسلحه به مطب دکتر مبصری آمد و اول به زن جوان شلیک کرد و بعد بقیه افراد حاضر در مطب را به گلوله بست. این اطلاعات اولیه است که باید ببینیم پلیس یا دادستان چه توضیحی می‌دهند.»

یکی دیگر ازاهالی در مورد جنایت هولناک روز سه‌شنبه در مطب دندانپزشکی مدعی شد قاتل خواستگار سابق همسر آقای دکتر بود که پس از ازدواج دختر مورد علاقه‌اش از او کینه به دل گرفته و تصمیم به انتقام می‌گیرد.او ظهر سه‌شنبه در حالی که صورتش را با ماسک پوشانده بود وارد مطب شده و متوجه شلوغی آنجا می‌شود. مرد جوان دقایقی صبر می‌کند تا مطب خلوت‌تر شود. سپس ابتدا به سر دختر مورد علاقه‌اش شلیک می‌کند. پس از آن پزشک را از ناحیه سر و شکم مورد اصابت گلوله قرار داده و در این حین چند تیر به دو بیمار داخل مطب اصابت می‌کند که یکی از آنها کشته می‌شود. مرد خواستگار در آخر با شلیک به سرش به زندگی‌اش پایان می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما