شناسهٔ خبر: 67172931 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برنامه های قرآنی با محوریت مسجد در سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه از برپایی هیئت هفتگی قرآنی نسیم نور با هدف رشد و تعالی دینی نوجوانان و جوانان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای مراسم تلاوت نور، با تاکید بر محله محوری و مسجدمحوری به همت پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه برگزار شد.

سید ابوالقاسم سیادت از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه برنامه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه تمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ولایت مداری باید در مساجد آموزش و مورد توجه ویژه قرار داشته باشد اظهار کرد: مسجدمحوری پایگاه‌های بسیج نقش بسیار مهمی در هدایت نسل جوان و نوجوان امروز به سمت مساجد دارد.

او افزود: رویکرد مسجدی و مسجد‌محوری در راس برنامه‌های بسیج قرار دارد و با جذب جوانان به سمت مساجد می‌توانیم توطئه‌های دشمن در جنگ نرم را خنثی سازیم.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: هیئت قرآنی نسیم نور به صورت هفتگی بعد از نماز مغرب و عشاء امام علی بن ابیطالب (ع) با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی با استقبال خوبی برگزار می شود.

سیادت با اشاره به برپایی ویژه برنامه های متنوع ورزشی در پایگاه گفت: مسابقه ایرهاکی، فوتبال دستی، پینگ پنگ و ایرهاکی در راستای فعالیت های ورزشی در طول هفته برگزار می شود.

گفتنی است مراسم پرفیض قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای گرم حسن اشرف از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مسجد جمعه به همت هیئت امنا و پایگاه های مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) و حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

نظر شما