شناسهٔ خبر: 67172084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات اجرایی تصفیه‌خانه مجتمع آبرسانی بخش کالپوش میامی آغاز شد

شاهرود - ایرنا - عملیات اجرایی تصفیه‌خانه مجتمع آبرسانی بخش کالپوش میامی عصر امروز پنجشنبه با حضور هاشمی استاندار سمنان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی در سفر یک روزه به شرق استان سمنان با حضور احمد عجم نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، علیرضا آشوری فرماندار و حجت الاسلام محمد عزیزی امام جمعه میامی، حجت الاسلام عباس معصومی امام جمعه کالپوش این طرح آبرسانی را کلنگ‌زنی کرد.

استاندار سمنان و جمعی از مدیران استانی در قالب کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره و نشست تبیینی پیرامون« افزایش مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری» در مسجد جامع روستای حسین آباد کالپوش با مردم دیدار و گفت و گو کردند.

عملیات اجرایی تصفیه‌خانه مجتمع آبرسانی بخش کالپوش میامی آغاز شد

هاشمی به تکمیل ساخت تصفیه‌خانه مجتمع آبرسانی کالپوش طی چند ماه آینده اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این تصفیه‌خانه پنج روستای منطقه از آب شُرب پایدار برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات ارزنده و ماندگار دولت سیزدهم در استان سمنان، افزود: در دولت شهید آیت الله رئیسی، حتی یک واحد تولیدی در سطح استان سمنان تعطیل نشد و علاوه بر آن ۲۱۰ واحد تولیدی صد درصد تعطیل به چرخه تولید بازگشت و این مهم زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرد.

استاندار سمنان تاکید کرد: مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور شهید در حوزه‌های مختلف از جمله آب، راه، بهداشت و درمان، آموزش، جهاد کشاورزی به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

هاشمی به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب همچنان در انتخابات پیش رو مَدنظر ستاد انتخابات استان قرار دارد.

وی ابراز امیدواری کرد تا در هشتم تیر ۱۴۰۳ با حضور پرشور مردم استان پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این دیار اضافه شود.

استاندار سمنان اظهار کرد: ترمیم دیوار ساحلی رودخانه روستای حسین آباد توسط بنیاد مسکن از جمله مواردی است که در راستای افزایش رضایتمندی مردم منطقه انجام شد؛ مسائل، کمبودها، موانع و دغدغه های مطرح شده توسط اهالی منطقه در این نشست، توسط مدیران کل مرتبط با امر بررسی و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان در این سفر با خانواده شهید والامقام رجبعلی قربانی از شهدای هشت سال دفاع مقدس روستای حسین‌آباد کالپوش دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان میامی با جمعیت ۴۰ هزار نفری در شرق استان سمنان قرار دارد، این شهرستان دارای ۵۱ روستا و ۲ بخش مرکزی و کالپوش است و جزو شهرستان‌های کم‌برخوردار کشور محسوب می‌شود.

نظر شما