شناسهٔ خبر: 67172003 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

در پایان نشست فصلی با مدیران رسانه های گلستان؛

پوستر فراخوان دومین جشنواره ملی رسانه ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی رونمایی شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، صبح پنج شنبه نخستین نشست فصلی اهالی رسانه استان گلستان در سال جاری که مصادف با برپایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شده است با حضور الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رمضانعلی عابدی معاون اجتماعی و پیشگری از وقوع جرم دادگستری گلستان، جواد قربانی معاون فرهنگی و رسانه ای و ایرج رمضانی رئیس گروه رسانه این دستگاه اجرایی و نیز جمعی از مدیران رسانه های استان گلستان برپا شد.

در بخش پایانی این نشست، از پوستر فراخوان دومین جشنواره ملی رسانه ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی که به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و موسسه مطبوعاتی مروارید بازار کسب و کار پارس برپا می شود، رونمایی به عمل آمد.

گزارش  و تک عکس از بخش های این جشنواره است و بیکاری، اعتیاد، تکدی گری، طلاق، سرقت، خشونت، بحران محیط زیست و منابع طبیعی، کودکان بازمانده از تحصیل، خودکشی، پیری و بحران جمعیت، کودکان کار از موضوعات جشنواره بوده  و موضوع بخش ویژه این رویداد رسانه ای آسیب های فضای مجازی عنوان شده است.

آخرین مهلت ارسال آثار 15 شهریور ماه سال جاری است  وعلاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی bazarkasbkaronline.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما