شناسهٔ خبر: 67171907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

برپایی پایگاه‌های ثبت‌نام از نیکوکاران به نیابت از درگذشتگان در آرامستان‌های مشهد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی از ایجاد پایگاه‌های ثبت نام از نیکوکاران به نیابت از درگذشتگان برای حمایت از فرزندان نیازمند در آرامستان‌های مشهد در ایام خاص چون شب و روز جمعه، چراغ برات و ... خبر داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجید غلامی اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور احمدی نیک مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های مشهد برگزار شد. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: در این جلسه احمدی نیک از گزارش اقدامات مرکز نیکوکاری تشکر کرد و درخواست راه اندازی یک مرکز در محل بهشت رضای مشهد جهت مدیریت امور خیر در فضای آرامستان‌ها شد تا از این طریق خیرات مردم و امورات عام المنفعه به نفع نیازمندان مدیریت و مستقیم واریز شود.  

وی افزود: همچنین کمیته امداد متقاضی برپایی پایگاه‌هایی در سه آرامستان بهشت رضا، جواد الائمه و بهشت رضوان در شب و روز جمعه و ایام های خاص چون چراغ برات و اعیاد و مناسبت‌ها شد تا با برپایی این پاپگاه‌ها حامی یابی برای فرزندان کمیته امداد صورت گیرد.  

غلامی تصریح کرد: با توافق صورت گرفته، پایگاه‌های اکرام و ایتام فعالیت خود را در هفته جاری شروع و با توجه به زمانبر بودن راه‌اندازی مرکز نیکوکاری به دلیل فرایندهای اداری، در کمتر از یک ماه این مرکز نیکوکاری در محل بهشت رضای مشهد راه‌اندازی می‌شود. 

نظر شما