شناسهٔ خبر: 67171177 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

عبدالله مهتدی در گفت و گو با منشه امیر؛

کردستان باید از ایران جدا شود، ما خواهان تجزیه ایران هستیم+ فیلم

سرکرده گروهک تروریستی کومله در گفت و گو با رادیو رژیم صهیونیستی بار دیگر تاکید کرد سیاست این گروهک، تجزیه کشور و جداسازی شهرهای کردنشین از ایران است.

صاحب‌خبر -

گروه بین الملل _ گروه دفاعی : چند روز پس از سخنرانی عبدالله مهتدی در دانمارک که در آن گفته بود کومله به دنبال تداوم فعالیت های مسلحانه و تجزیه کشور است، این بار سرکرده کومله با رادیو اسرائیل گفت و گو کرد و در مصاحبه با منشه امیر، بار دیگر همان حرفها را تکرار کرد و از تجزیه کشور و تداوم فعالیت های مسلحانه سخن گفت.

به گزارش بولتن نیوز، عبدالله مهتدی تاکید کرد که این گروه، به دنبال فدرالیزم است، به دنبال جداسازی کردهای ایران از ایران است و کردها باید حکومت جدا و مستقل از ایران را داشته باشند.

سرکرده گروهک تروریستی کومله در حالیکه پیش از این در انتقاد به جمهوری اسلامی گفته بود که چرا استاندار و فرماندار شهرهای کردنشین بومی نیستند اما پس از آنکه شاهد انتصاب استاندار و فرماندار کردزبان در شهرهای کردنشین بودیم، این بار اعلام کرد که ما به اینکه یک مقام مسئول کرد باشد راضی نیستیم! کردها باید جدا باشند و حکومت مستقل خود را داشته باشند.

مهتدی همچنین در این مصاحبه بار دیگر بر تداوم فعالیت های مسلحانه این گروهک در کشورمان تاکید کرد.

این در حالی است که بارها مقامات حکومت اقلیم کردستان تاکید کرده اند که این گروهک ها پناهنده سیاسی هستند و دیگر هیچ فعالیت نظامی هم نخواهند داشت!

اما بر خلاف این ادعا، مدتها پس از توافقنامه امنیتی، شاهد جذب نیرو در این گروهک، فعالیت آموزشی مسلحانه در کمپ ها، خط و نشان برای جمهوری اسلامی ایران و تاکید این گروهک بر تداوم فعالیت های مسلحانه، هستیم.

انتهای پیام/#

نظر شما