شناسهٔ خبر: 67171136 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران، گفت: تقریبا با تمام تیم‌های حریف تجربه رقابت داشتیم و سابقه پیروزی و شکست برابر آن‌ها را تجربه کردیم.

شوکتی: تجربه رقابت با حریفان را داریم

شوکتی: تجربه رقابت با حریفان را داریم

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران ، ایپنا ؛ مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک یکم تا سوم تیرماه در نینگبو ژیانگ شِن چین برگزار می‌شود تا هشت تیم برای کسب تک سهمیه المپیک پاریس به مصاف یکدیگر بروند. تیم‌‌های ملی والیبال ساحلی ایران با قهرمانی در منطقه آسیای مرکزی سهمیه حضور در این رقابت‌ها را دریافت کرد.

اردوی آماده‌سازی نهایی تیم‌های ملی والیبال ساحلی که از روز سه‌شنبه یکم خرداد در زمین اختصاصی فدراسیون والیبال آغاز شد، امروز (پنج‌شنبه ۲۴ خرداد) به پایان می‌رسد و ملی‌پوشان ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه روز جمعه ۲۵ خرداد از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی چین می‌شوند.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران درباره شرایط تیم‌های ایران گفت: دوماه است که در اردو هستیم و حدود چهار روز است که اردوی جدیدمان را در تهران شروع کردیم و درحال آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک هستیم، تا این اردو شش نفر بودیم که در مرحله نهایی سرمربی تصمیم گرفت چهار نفر انتخاب و اعزام شوند.

سینا شوکتی در خصوص تغییرات در تیم ب والیبال ساحلی ایران، گفت: هم‌تیمی عوض نکردم بلکه مربی در طول تورنمنت‌های اخیر و همچنین اردوهای دوماه آخر، بازیکنان را در کنار یکدیگر قرار داد و همه را با هم محک زد و حتی در تورنمنت‌های خارجی دو بازیکن دیگر را اعزام کرد و در نهایت تصمیم گرفت در رقابت‌های انتخابی المپیک از ترکیب یک بازیکن جوان در کنار یک بازیکن باتجربه استفاده کند تا مکمل هم باشند.

وی با اشاره به تجربه دیدار با حریفان گفت: تقریبا با تمام تیم‌های حریف تجربه رقابت داشتیم و سابقه پیروزی و شکست نیز برابر آن‌ها داریم ولی با توجه به اینکه در تورنمنت‌های کمتری نسبت به رقبا شرکت کردیم از رنکینگ پایین‌تری برخورداریم اما شناخت خوبی از حریفان داریم و مطمئنم که می‌توانیم با کسب سهمیه برگردیم. تمام بازیکنان ذهنیت صعود به المپیک را دارند و یک‌سال است که شرکت در تورنمنت‌ها و تمام تمرکزمان را روی صعود به المپیک گذاشته‌ایم.

نظر شما