شناسهٔ خبر: 67170900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح ۲۴۳۷ پروژۀ بخش کشاورزی در هفتۀ جهاد کشاورزی

معاون وزارت جهاد کشاورزی از افتتاح ۲هزار و ۴۳۷ پروژه در هفتۀ جهاد کشاورزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، صفدر نیازی، عصر امروز، در افتتاح چند پروژه بخش کشاورزی در لرستان، گفت: 2هزار و 437 پروژه در هفتۀ جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

او اضافه کرد: 54درصد پروژه‌های افتتاح‌شده در هفتۀ جهاد کشاورزی در بخش آب‌وخاک است و یک‌هزار و 230میلیارد تومان در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده‌است.

معاون آب‌وخاک وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: 72 پروژه با سرمایه‌گذاری 200 میلیارد تومان در لرستان در هفتۀ جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

نیازی با اشاره به پروژۀ تجهیز 640 هکتار از اراضی پایاب سد ایوشان به سیستم‌های نوین آبیاری توضیح داد: این پروژه بزرگ با 36 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شد.

او با تأکید به امکان توسعۀ گلخانه در لرستان به‌دلیل اقلیم مناسب یادآور شد: دو پروژۀ گلخانه با سرمایه‌گذاری 24 میلیارد تومان در خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید.

معاون آب‌وخاک وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: بهره‌وری تولید، پایداری و امنیت غذایی، ارتقای بهره‌وری و ارتقای بهره‌وری آب در لرستان را در دستور کار قرار می‌دهیم.

نیازی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اعلام کرد: چند پروژۀ نیمه‌تمام بخش کشاورزی در لرستان تکمیل و افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ 644

نظر شما