شناسهٔ خبر: 67170373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تأمین زیرساخت‌ها به تسهیل فرآیند اداری نیاز دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تأمین زیرساخت‌ها به تسهیل فرآیندها و کاهش بروکراسی اداری نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مهران زینلیان بعدازظهر امروز _پنجشنبه بیست و چهارم خرداد_ در جریان سفر به تیران و کرون و افتتاح ۱۸ طرح جهاد کشاورزی و تعدادی طرح شهری و روستایی اظهار کرد: بخش زیادی از تمرکز دولت سیزدهم بر فعال سازی مراکز اقتصادی غیرفعال و یا راکد بوده که تسهیلگری‌ها منجر به رونق اقتصادی شد.

وی افزود: با تسهیل فرآیندهای اداری و تخصیص تسهیلات بانکی بخش‌های جدید تولیدی نیز راه اندازی شده و در اشتغال و درآمدزایی نقش مهمی داشته‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه سرعت عمل خدمت‌رسانی با تسهیل شرایط و همچنین توسعه زیرساخت‌ها روند رو به رشدی داشت، تصریح کرد: تأمین زیرساخت‌ها به تسهیل فرآیندها و کاهش بروکراسی اداری نیاز دارد اما در بعضی مواقع یک تصمیم سلیقه‌ای کار را دشوار می‌کند.

زینلیان ادامه داد: در مواجهه با تصمیم گیری‌های سلیقه‌ای مسیر سرعت خدمت رسانی کاسته می‌شد که این چنین رفتاری از سوی برخی از مدیران با وجود توصیه‌های رئیس جمهور فقید و رهبر معظم انقلاب زیبنده نیست.

وی یادآورشد: توسعه شهرک‌های صنعتی نیازمند تأمین زیرساخت‌ها مثل آب، برق و گاز است که شرکت‌های خدمت‌رسان در این خصوص باید همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان در بخشی از سخنان خود به تداوم خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و اذعان داشت: همچنان راه رئیس جمهور فقید در کشور ادامه دارد و مدیران دولت سیزدهم تمام توان خود را برای خدمت به جامعه قرار داده‌اند.

زینلیان با اشاره به دستاوردهای دولت در استان اصفهان گفت: تأمین آب و رفع مشکل اصفهان در این دولت رفع شد و دغدغه بیش از سه دهه گذشته پاسخ گرفت.

وی اضافه کرد: در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری زیرساخت‌ها برای اقتصاد توسعه پیدا کرده و در بخش خدمات نیز با نیازسنجی و اولویت دهی به فعالیت‌ها مسیر خدمت تسهیل و مردم از منافع آن بهره مند شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به خدماتی که در شهرها و روستاهای استان اصفهان صورت گرفته، اظهار داشت: با بررسی میدانی روند رشد و پیشرفت مشهود بوده و مردم از آن بهره می‌گیرند.

زینلیان به تیران و کرون به عنوان مصداقی از توسعه خدمات و اقتصاد اشاره کرد و اذعان داشت: هر بار سفر به این منطقه از پیشرفت و توسعه فعالیت‌ها حکایت دارد.

نظر شما