شناسهٔ خبر: 67170264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رسانه ملی، قرارگاه کنشگری و امیدآفرینی مردم پایه

مدیرکل شبکه گلستان گفت: رسانه ملی همچون گذشته رکن اصلی کار و موثر‌ترین و معتمدترین رسانه برای مردم و نامزد‌های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران است.

صاحب‌خبر -

رسانه ملی، قرارگاه کنشگری و امیدآفرینی مردم پایه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صداوسبمای گلستان در یادداشتی، نقش رسانه ملی در برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را نقشی کلیدی و محوری توصیف کرد.
رسول شکری نیا در این یادداشت اینچنین نوشت؛ انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری فرارسید و رسانه ملی همچون گذشته رکن اصلی کار و موثر‌ترین و معتمدترین رسانه برای مردم و نامزد‌های انتخابات است.
در این نامه آمده است؛ این بار، اما مجال چندانی برای فضای تبیینی و تشریحی نبود و در مدت زمان بسیار کوتاهی که از شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت گذشت مرحله تهییجی و آغاز ثبت نام و تبلیغات آغاز شد.

صدا و سیما که خود، چون بسیاری از مردم در فراق شهید جمهور و همراهان ایشان داغدار بود طی ده روز پرحجم با تمام توان در جای جای کشور انعکاس دهنده شور و شعور و ارادت مردم به خدمتگزاران صدیق بود و به تصویر کشیدن تشییع باشکوه شهر‌های مختلف و حضور میلیونی مردم وفادار ایران عزیز در ده‌ها نقطه کشور و صد‌ها مراسم بزرگ و کوچک را با صد‌ها ساعت پخش زنده از شبکه‌های سیما و صدای ملی و استانی پوشش داد و مورد تفقد و عنایت ولی امر مسلمین قرار گرفت.

در ادامه این نامه آمده است؛ رئیس کاربلد رسانه ملی به استناد قانون انتخابات در همان روز بعد از اعلام شهادت ریاست جمهور با انتصاب رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی فرایند آغاز سومین انتخابات در چهارماه اخیر را کلید زد و در کوتاهترین زمان ممکن و بی سابقه‌ترین و خلاقه‌ترین روش، همه ابعاد برگزاری انتخابات زودهنگام را آغاز کرد.

تجربه سنگین و بی سابقه دوانتخابات دور اول و دوم مجلس شورای اسلامی و به کارگیری همه ظرفیت‌های رسانه ازجمله ۱۹۶ کانال انتخاباتی و هزاران ساعت مناظره شهرستانی و استانی به مدد همکاران تلاشگر و کوشای سازمان و تجربیات بی سابقه‌ای که در این مدت به دست آمد از رسانه ملی ظرفیتی ساخت که با لطف خدا و مدد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در کوتاهترین زمان ممکن و ظرف دوهفته در حین گرامیداشت و مراسمات رئیس جمهور شهید، کار با جدیت و شبانه روزی دنبال شد تا اینکه با ثبت نام داوطلبان و پوشش زنده آن برای مردم ملموس شد.

قرعه کشی و برنامه ریزی مناظره‌ها، برنامه‌های ملی، استانی و حتی شهرستانی نامزدها، تولید صدا‌ها برنامه ملی و استانی صوتی و تصویری و خبری و مجازی، موسیقی و نماهنگ و مستند و تجربه نگاری و ده‌ها قالب گوناگون برنامه سازی متناسب با مخاطبان متنوع و متکثر رسانه ملی و استانی و نیز به کارگیری همه ظرفیت‌های خلاقانه، نوآورانه و علمی و رسانه‌ای در این راستا ازجمله مهمترین کار‌هایی بود که به درستی انجام شد.

اکنون که در ایام تبلیغات و در آستانه انتخابات باشکوه چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران هستیم، همت بلند، گام‌های استوار و تلاش شبانه روزی همرزمانم در رسانه ملی و رسانه‌های استانی را که دوشادوش ستاد انتخابات، نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در همه عرصه‌ها حضور دارند و در این میدان طلایه دار و پرچمدار جهاد تبیین و شور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود شده اند را پاس نهاده و از خدای منان خواستار توفیق همگان را برای انتخاب درست و مهم بالاترین شخصیت اجرایی کشور را خواستار و یقین دارم این حجم تلاش و امیدواری و پشتکار و نوآوری با حضورمجاهدانه و پرشور مردم تبدیل به حماسه‌ای باشکوه و ماندگار در تاریخ این سرزمین خواهد شد و رسانه ملی در این مسیر به عنوان قرارگاه کنشگری و امیدآفرینی مردم پایه مبتنی بر رسیدن به نقطه مطلوب تمدن نوین اسلامی و حرکت امتی پیشتاز خواهد بود.

نظر شما