شناسهٔ خبر: 67170030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گاز رسانی برای ۸ هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمدی در دولت شهید رییسی

۸ هزار و ۶۴۲ خانوار کهگیلویه و بویراحمد در دولت رییس جمهور شهید زیر پوشش شبکه گاز رسانی قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمید طالبی، در نخستین رویداد جام رسانه ای امید گفت: ۲۱ شهر در استان از گاز  طبیعی بهره مند هستند و در جایگاه سبز قرار دارند.

حمید طالبی افزود:در دولت سیزدهم ۴۵ کیلومتر لوله گاز شبکه گذاری شده و بیش از هشت هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفت که این میزان بیش از ۹ هزار اشتراک بوده است.

طالبی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴۱ هزا و ۵۷۸ خانوار بعد از انقلاب تا شهریور ۱۴۰۰ تحت پوشش قرار گرفت و تعداد روستا‌های گازرسانی شده در دولت سیزدهم ۱۹۲ روستا بوده است.

وی اضافه کرد: بهره مندی روستا‌های استان به ۹۷ درصد رسیده است که این میزان قبل از انقلاب صفر بوده است.

سرپرست شرکت گاز استان تصریح کرد: پروژه‌هایی که در حال حاضر در دست اجرا است می‌توان به گازرسانی به روستا‌های دیشموک و قلعه رئیسی، گازرسانی به روستا‌های زیلایی، تنگ تامرادی و چاه پازنان، احداث ساختمان مرکزی شرکت گاز، گاز رسانی به روستا‌های وحدت آباد موگرمون از توابع لنده و… اشاره کرد.

وی با اشاره به پروژه گازرسانی به روستا‌های دیشموک و قلعه رئیسی فاز ۵ گفت: اجرای ۵۸ کیلومتر خط لوله از موارد این پروژه است و همچنین گاز رسانی به زیلایی با اجرای ۴۳ کیلومتر، ۱۲۰ کیلومتر شبکه پلی اتیلن است.

طالبی ادامه داد: در گازرسانی به تنگ تامرادی و چاه زنان امیدوار هستیم که در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد که این پروژه نیز ۴۳ کیلومتر خط تغذیه اجرا می‌گردد.

وی اضافه کرد: احداث ساختمان مرکزی شرکت گاز و گازرسانی به روستا‌های وحدت آباد موگرمون از توابع لنده با ۱۱ میلیارد بودجه که سه روستا با اجرای ۱۷ کیلومتر را شامل می‌شود.

نظر شما