شناسهٔ خبر: 67169880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تکمیل ۸۲۰۰ طرح آموزشی اولویت سازمان نوسازی مدارس

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تکمیل ۸۲۰۰ طرح آموزشی در اولویت سازمان نوسازی مدارس است

صاحب‌خبر -

تکمیل ۸۲۰۰ طرح آموزشی  اولویت سازمان نوسازی مدارس
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز گفت: در معماری، پویایی و کانون تربیت و توجه به پیشرفت در مدرسه نیز رئیس‌جمهور همواره دغدغه‌مند بود و در آخرین سفرشان به استان مازندران نیز یک مدرسه روستایی را افتتاح کرد و همواره به این نکته توجه ویژه داشت.

حمیدرضا خان‌محمدی تاکید کرد: نقشه راه سازمان نوسازی مدارس معلوم است و راهکار‌های ما بر مبنای دو خط سیر برنامه هفتم و سند تحول بنیادین پیش می‌رود که در این راستا باید برش‌های استانی استخراج و تهیه شود.

وی با اشاره به جایگاه اثرگذار معاونت‌های فنی و اجرایی در راهبری برنامه‌ها اضافه کرد: این جمع نقش مهمی در افزایش طول عمر سازه و کیفیت یادگیری دارند و مهم است که بدانیم پیمانکاران شرکای دلسوز سازمان هستند.

خان‌محمدی با اشاره به اینکه ساخت مدرسه باید بر اساس تربیت تمام‌ساحتی باشد، گفت: اکنون ۸۲۰۰ طرح آموزشی با ۴۵ هزار کلاس درس در سراسر کشور وجود دارد و اولویت سازمان نوسازی مدارس تکمیل این طرح‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: سالانه به‌طور متوسط ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر به جمعیت دانش‌آموزی افزوده می‌شود که تأمین امکانات آموزشی برای آنها مستلزم برنامه‌ریزی و اقدامات ویژه با گذر از شیوه‌های سنتی است.

نظر شما