شناسهٔ خبر: 67169536 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نیکزاد:

نگذارید افرادی روی کار بیایند که در ظاهر از رهبری می گویند، اما خون به دل ایشان کردند

تهران- ایرنا- رئیس ستاد انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» داوطلب انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: نگذارید افرادی روی کار بیایند که در ظاهر از رهبر معظم انقلاب می گویند، اما در باطن خون به دل ایشان کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «علی نیکزاد» امروز (پنجشنبه) در نشست مسئولان ستادهای استانی محمدباقر قالیباف اظهار داشت: شهید رئیسی برای نظام، انقلاب، شهدا و امامین انقلاب وارد عرصه انتخابات شد. کسی که در جایگاه مطالبه‌گری قوه قضائیه بود، برای به دست گرفتن قوه مجریه آمد.

وی تاکید کرد: بدانید آبرو، گذشته و حیثیت خود را وارد انتخابات کرده اید. ما همه اینجا هستیم تا امور جبهه انقلاب اسلامی پیش برود و نباید اجازه دهیم، پرچم شهید رئیسی زمین بیفتد.

نیکزاد ادامه‌داد: نگذارید افرادی روی کار بیایند که در ظاهر از رهبر معظم انقلاب می گویند، اما در باطن خون به دل ایشان کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: چشم بر هم بگذارید انتخابات تمام و نتیجه آن اعلام می شود، اما بدانیم که امروز اگر موشک نقطه زن داریم کسانی بوده اند که از خودشان مایه گذاشته اند.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف اضافه‌کرد: اگر کارهای بی بدیل و بی نظیر را در شهر تهران می بینید، نتیجه اقداماتی بوده که در دوران حضور آقای قالیباف در شهرداری انجام شده است و اگر امروز هم دنبال عافیت طلبی بود، جایگاه بهتری وجود دارد و آن ریاست مجلس است.

وی از مسئولان ستادهای استانی خواست تا در کنار اقدام برای تبلیغات و در کنار تشکیل ستادها، در مدت ۲۴ ساعت تکلیف شهرستان ها را مشخص کرده و عملیات را آغاز کنند.

نیکزاد با بیان اینکه ما ۲۴ ساعته در ستاد مرکزی به عنوان خادم شما فعال هستیم، اظهار داشت: اگر قالیباف در جبهه انقلاب از سایرین اعلم تر نبود، ما نیز اینجا نبودیم؛ بر این اساس وقتی باور داریم باید اقدام کنیم تا پیروز شویم.

نظر شما