شناسهٔ خبر: 67169122 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عضویت رسمی دو هنرمند ایرانی در فستیوال معتبر ایتالیایی 

میلاد منصوری، نویسنده و کارگردان ایرانی، و دنیز متوسلی، بازیگر و مجری طرح ایرانی، در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳، با دعوت و موافقت هیئت مدیره فستیوال آمیکورتی، به‌طور رسمی به عنوان اعضای اصلی این فستیوال منصوب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فستیوال آمیکورتی که به مدیریت اینتریتا روسی، تهیه‌کننده و کارگردان هنری بزرگ ایتالیایی و رئیس فستیوال، برگزار می‌شود، هر سال از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ ژوئن در ایتالیا برگزار می‌گردد. این فستیوال در سال‌های گذشته میزبان چهره‌های برجسته‌ای از جمله "پاول هاگیس"، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی دارنده دو جایزه اسکار و دو جایزه امی به عنوان رئیس هیئت داوران در دو سال متوالی، "جیاکومو باتیاتو"، فیلم‌ساز بزرگ ایتالیایی، "جیزلا مارنگو"، تهیه‌کننده ایتالیایی، "راجر رولف"، نویسنده آمریکایی که آخرین همکاری او با "کوین اسپیسی" بوده است، و هنرمندان برجسته دیگری از کشورهای مختلف بوده است.

دنیز متوسلی، بازیگر، مجری طرح، و طراح صحنه و لباس ایرانی، از آثار اخیرش می‌توان به سریال "هیولا" به کارگردانی مهران مدیری و فیلم سینمایی "کولبرف" به کارگردانی میلاد منصوری اشاره کرد. او در سال‌های گذشته، در سومین تجربه داوری خود به عنوان جوان‌ترین داور فستیوال آمیکورتی، در کنار بزرگانی از کشورهای مختلف حضور داشته است و به عنوان مجری طرح در دو فیلم کوتاه "کالرایز" و "نیچرشات" در کنار تیم سازنده در ایتالیا فعالیت کرده است.

میلاد منصوری، نویسنده و کارگردان ایرانی، پس از ساخت چندین فیلم کوتاه و حضورهای موفق بین‌المللی، با اولین فیلم سینمایی خود "کولبرف" در فستیوال آمیکورتی حضور یافت و جایزه بهترین فیلم را کسب کرد. او اولین فیلم کوتاه محصول مشترک خود "کالرایز" را با بازی استیون پرسکود، بازیگر آمریکایی، و تهیه‌کنندگی اینتریتا روسی در ایتالیا ساخته است و دومین همکاری خود "نیچرشات" را با بازی گابریل کورادو، بازیگر آرژانتینی، و تیتزیانا مارتینی، بازیگر و کارگردان ایتالیایی، با تهیه‌کنندگی اینتریتا روسی و همکاری فستیوال آمیکورتی به اتمام رسانده است.

منصوری و متوسلی اکنون به عنوان اعضای اصلی و رسمی فستیوال آمیکورتی منصوب شده‌اند و به عنوان تنها اعضا رسمی این فستیوال در ایران فعالیت خواهند کرد.

۲۲۰۵۷

نظر شما