شناسهٔ خبر: 67168927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اهدا تندیس طلایی قانون جوانی جمعیت به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

تندیس طلایی اجرای قانون جوانی جمعیت توسط وزیر بهداشت به رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور لوح تقدیر و تندیس طلایی اجرای قانون جوانی جمعیت توسط وزیر بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی کاشان اهدا شد.

در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در شهر مقدس مشهد از برترین‌های جوانی جمعیت تقدیر شد؛ امسال برای دومین بار در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی از برترین‌های اجرای قانون جوانی جمعیت تجلیل شد، که دانشگاه‌های علوم پزشکی کاشان، تهران و کرمان حائز رتبه عالی یا مدال طلا جوانی جمعیت شدند و دکتر ساکی به‌عنوان رئیس دانشگاه برتر، مدال طلا و لوح تقدیر دانشگاه را از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت دریافت کرد.

همچنین در این اجلاس با توجه به عملکرد مناسب در راستای اجرای این قانون، دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرکرد، قم، گناباد و کرمانشاه نیز حائز رتبه خیلی خوب یا مدال نقره شدند و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، نیشابور، دزفول، خلخال، تربت حیدریه و فسا نیز رتبه خوب یا مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است وزیر بهداشت از ابتدای اجرای قانون جوانی جمعیت همواره بر تشویق نیروهایی که در این زمینه فعالیت داشته و عملکرد مطلوبی داشته‌اند تاکید نموده تا مورد تقدیر و حمایت قرار گیرند.

نظر شما