شناسهٔ خبر: 67168626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حاجی‌بابایی:

شهید رئیسی مرد اخلاق و از جنس انقلاب بود

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی مرد اخلاق و از جنس انقلاب اسلامی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر پنجشنبه در اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان با اشاره به شهادت رئیس جمهور اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی ۲۰ سال سن داشتند که در همدان دادستان بودند و آن زمان بنده رئیس اداره آموزش و پرورش بودم و از قدیم با یکدیگر رفاقت داشتیم.

وی افزود: کاملاً ایشان را می‌شناختم و از خصوصیات اخلاقی‌شان آگاه بودم هیچ وقت بداخلاقی و بی اخلاقی از ایشان ندیدم و به واقع مرد اخلاق‌مداری بودند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات سران قوا گفت: در جلسات سران قوا گاهی بحث‌ها بالا می‌گرفت ولی همیشه آیت‌الله رئیسی با اخلاق در بحث‌ها اظهار نظر می‌کردند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز وزیر مقاومت بود همچنین بنده با آیت‌الله آل‌هاشم که داماد همدان بودند و همسرشان از استان همدان بود نیز ارتباط داشتم که واقعاً چهره محبوبی در تبریز داشتند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی از جنس شهید سلیمانی بود، بیان کرد: هر دوی این شهدا از جنس انقلاب بودند و هیچ‌گاه دنبال ثروت اندوزی و چاق کردن جیب خود نبودند و تنها هدفشان حفظ نظام بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از یک منظر از شهادت این دو بزرگوار ناراحت هستیم اما انقلاب به شهید رئیسی و شهید سلیمانی که سرمایه اجتماعی را افزایش می‌دهند نیاز دارد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ما برای حفظ نظام هیچ راهی به جز مردم نداریم، گفت: ملت ایران مردم بزرگی هستند و باید قدردان این مردم باشیم که با تمام تبلیغات و هجمه‌های سنگین دشمن همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: شهید سلیمانی هر آنچه که داشت پای انقلاب داد مردم ما کسی را که حس کنند از جنس انقلاب است پایش خواهند ایستاد.

نظر شما