شناسهٔ خبر: 67167663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اجرای 100 پروژه آموزشی در کهگیلویه وبویراحمد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان در رویداد جام رسانه امید گفت: هم اکنون 100 پروژه در حال اجراست با اعتبار 200 میلیارد در حال انجام است و در حوزه زیرساخت ها 30 میلیارد در مهر به انجام می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سید ولی موسوی در نخستین رویداد رسانه ای جام امید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است و به تعبیر رهبری کانون خلاقیت کشور است.

وی افزود: در دولت سیزدهم آموزش و پرورش اولویت رئیس جمهور شهید بود و امروز مدیران باید نگاه جهادی به حوزه اموزش و پرورش داشته باشیم

موسوی تصریح کرد: مسیر ایران قوی از آموزش و پرورش قوی می گذرد و ما در کهگیلویه وبویراحمد 15 هزار فرهنگی و 172 هزار دانش آموز داریم.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: 19 درصد دانش آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند که قریب به 19000 دانش آموز است.
وی افزود: در زمینه های زیرساخت های آموزشی گام های مهمی برداشته شده است که 203 پروژه در سه سال دولت سیزدهم تحویل آموزش و پرورش شد و حدود 100 میلیارد هزینه شده است.
موسوی با بیان اینکه اظهار کرد: هم اکنون 100 پروژه در حال اجراست با اعتبار 200 میلیارد در حال انجام است و در حوزه زیرساخت ها 30 میلیارد در مهر به انجام می رسد.
وی با اشاره به تصریح کرد: 164 پروژه ورزشی در طول سه سال گذشته در استان به بهره برداری رسیده است و 152 پروژه مهرماه آینده به بهره بردارری است.

موسوی اضافه کرد: طرح شهید خرازی با هدف ارتباط پدر و پسر در مدارس شروع شده است که پیوند خانوادگی را بیش از پیش می کند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه برای اولین بار میزبان ورزش هندبال و طناب زنی بودیم و هم اکنون 130 هزار متر زیرساخت داریم، گفت:تا قبل از دولت سیزدهم 3 چمن مصنوعی داشتیم ولی هم اکنون تعداد 130 چمن مصنوعی داریم که برای برقراری عدالت بوده است.

وی با اشاره با وضعیت مدارس استان اضافه کرد: 800 مدرسه با دانش آموز زیر 10 نفر داریم که در حال تحصیل هستند و این نشان دهنده توجه دولت سیزدهم به آموزش و پرورش در راستای برقراری عدالت آموزشی بوده است.

موسوی تصریح کرد: انتخاب معلم شایسته نقش تحولی می تواند داشته باشد و طرح رتبه بندی بعد از 11 سال در کشور اجرا شد.
وی افزود : مبلغ 60 میلیارد تومان تسهیلات طی سه سال گذشته به فرهنگیان اعطا شده است و در حوزه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با نظر اساتید قصد اجرای آن در استان وجود دارد.

 

نظر شما