شناسهٔ خبر: 67167447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری همایش انتخاب تمدنی و انتخابات در اشنویه

در همایش انتخاب تمدنی و انتخابات در اشنویه برنقش مهم و محوری ائمه جمعه و جماعات در برگزاری انتخاباتی پرشور تاکید شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری همایش انتخاب تمدنی و انتخابات در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان اشنویه با عنوان انتخاب تمدنی و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز پنجشنبه با حضور  فرماندار  اشنویه، مسئول مرکز اسلامی استان و جمعی از روحانیون اشنویه برگزار شد.

فرماندار اشنویه در این مراسم گفت: باید با بصیرت و جهاد تبیین مردم سالاری دینی این نظام اسلامی را برای همگان نمایان و جامعه را برای حضوری باشکوه در انتخابات تشویق و نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار کنیم.

سید علی ترابی بابیان اینکه  زحمات و تلاش‌های آیت الله رئیسی هیچگاه از ذهن‌ها پاک نخواهد شد افزود: جامعه اسلامی ما از این عالم مجاهد بهره برد به همین جهت در سوگ ایشان نیز مردم شریف و قدردان ایران اسلامی شگفتی‌ساز شدند.

 

وی با برشمردن اقدامات خوب و ارزشمند دولت سیزدهم در حوزه های مختلف در شهرستان  بیان کرد:  انتخابات ۸ تیر مظهر اقتدار و ابهت ایران اسلامی است و انتظار داریم روحانیون بعنوان پرچمداران دین و اندیشه جامعه را برای حضور پرشور در این صحنه مهم سیاسی تشویق کنند.

ترابی با اعلام اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم اتخاذشده و با تاکید بر بی طرفی کامل بیان کرد: تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای ما محترم هستند و باید شاخص‌های رهبر معظم انقلاب را برای انتخاب فرد اصلح در نظر بگیریم.

 

وی بیان کرد: بی شک حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر حماسه ساز می شود و دشمن را مایوس خواهد کرد.

ترابی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سفر و نشست مقام عالی استان با مقامات اقلیم کردستان عراق و قدردانی از همت و تلاش استاندار آذربایجان‌غربی در پیگیری بازگشایی مرز کلاشین از تصویب طرح بازگشایی مرز کیله شین در کارگروه ویژه مرزی کشور خبر داد.

 

مدیر کل مرکز اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین ضمن تسلیت شهادت آیت الله دکتر رئیسی و شهدای خدمت و تشریح خدمات ارزنده دولت سیزدهم گفت: دولت مردمی شهید جمهور برای رسیدن به اهداف عالی و مورد نظر نظام اسلامی، راه امامین انقلاب را در کنار روحانیت دنبال کرد.

حجت الاسلام موسوی  اظهار کرد: در ۴۵ سال گذشته در راستای تحقق نظام اسلامی، مجلس اسلامی، دولت اسلامی و بخصوص جامعه اسلامی گام های بزرگی برداشته شد و اکنون نیز در مرحله رسیدن به جامعه اسلامی مورد نظر در میدان انتخابات هستیم.

وی افزود:  امید است چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری باشکوه فراوان و حضور حداکثری مردم  با تبیین  این مهم توسط روحانیون که همیشه نقش کلیدی در بیان دستاوردهای انقلاب و رهبری داشته اند   برگزار شود.

 

ماموستا سبحانی امام جمعه و جماعت روستای حسن آباد اشنویه نیز در این گردهمایی با تشریح خدمات شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی و تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات ۸ تیر ماه سکوت جامعه جهانی و دول اسلامی را در قبال جنایات غزه غیر قابل قبول و ضمن تسلیت و اعلام همدردی با شهدای مظلوم و مردم ستمدیده فلسطین بر وحدت امت اسلامی در برابر دشمنان واستکبار جهانی تاکید کرد.

 در پایان این همایش از خانواده معظم شهید ملا احمد احمدی تجلیل شد.

 

 

 

نظر شما